33% dintre companiile din România au utilizat social media, în 2019

33% dintre companiile din România au utilizat social media, în 2019

Telex » Știri 26 februarie 2020  

J

PUBLICITATE
tate dintre companiile din Uniunea Europeană au utilizat în anul 2019 cel puţin un tip de social media, în rândul statelor membre companiile din România fiind pe ultimul loc la acest capitol, în condiţiile în care numai 33% dintre acestea au declarat că au utilizat cel puţin un tip de social media, arată datele publicate de Eurostat, citate de Agerpres. Alte state membre în care utilizarea social media este mai puţin populară în rândul companiilor sunt Bulgaria (34%), Polonia (37%), Ungaria (38%), Letonia (41%) şi Slovacia (42%).

La polul opus, utilizarea social media este cea mai populară în rândul companiilor din Malta (84%), urmate de companiile din Danemarca (75%), Olanda (74%), Cipru (73%), Suedia (72%), Belgia, Irlanda şi Finlanda (toate cu 71%).

Comparativ cu situaţia din 2004, procentajul companiilor care utilizează social media a crescut în toate statele membre UE. Cele mai mari creşteri au fost înregistrate în Danemarca şi Luxemburg (26 puncte procentuale în ambele cazuri), urmate de Finlanda (25 puncte procentuale), Suedia (24 puncte procentuale) şi Letonia (22 puncte procentuale). În schimb, cele mai mici creşteri au fost înregistrate în Bulgaria (6 puncte procentuale), Irlanda, Portugalia, România şi Slovenia (toate cu 11 puncte procentuale).

(Copyright foto: 123RF Stock Photo)



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.