BVB va lansa, în ianuarie 2018, a doua ediție a Proiectului Made in Romania
Numărul 48-49, 19 dec. 2017 - 15 ian. 2018 » Piața de capital
Bursa de Valori București (BVB) a anunțat lansarea, în ianuarie 2018, a celei de-a doua ediții a proiectului Made in Romania, relansarea website-ului bvbleague.ro și a prezentat mai multe informații cu privire la modul de desfășurare a proiectului pe parcursul anului 2018. Proiectul se va desfășura în mod asemănător cu prima ediție și va fi organizat în trei etape: lista nominalizărilor, lista scurtă și selecția celor 15 companii finaliste. Nominalizările vor putea fi făcute pe site-ul proiectului începând cu 15 ianuarie 2018. Partenerii care vor sprijini BVB în derularea celei de-a doua ediții a proiectului sunt: Grupul Banca Transilvania, Horvath & Partners, Mazars, NNDKP și Tradeville. „Suntem mândri că Made in Romania a reușit să devină, în mai puțin de un an, un proiect de renume al Bursei de Valori București. Împreună cu partenerii noștri, așteptăm cu nerăbdare să continuăm cu cea de-a doua ediție a proiectului în 2018. Sperăm să descoperim și mai multe companii inovatoare, povești de succes și, cel mai important, viitorii jucători care vor influența fundamental economia locală”, a declarat Lucian Anghel, președintele BVB.
Reamintim că BVB a anunțat prima ediție a proiectului Made in Romania la 6 februarie 2017. Organizat pentru prima dată în istoria pieței de capital din România, proiectul și-a propus să identifice și să promoveze companiile de top din țara noastră, să identifice viitoarele motoare ale economiei autohtone și să le asiste pe parcursul unui an, astfel încât acestea să-și ducă afacerile la nivelul următor prin îmbunătățirea transparenței, vizibilității, reputației și – cel mai important – prin obținerea accesului la capitalul atât de necesar pentru creșterea și dezvoltarea ulterioară.
„Pe parcursul anului 2017, BVB a colaborat cu 166 de companii care au fost nominalizate în faza inițială a proiectului, iar în perioada de training a reușit să încurajeze inovația și cele mai bune practici în 50 de companii românești, precum și să promoveze poveștile de succes și echipele celor 15 companii finaliste”, se arată într-un comunicat al BVB.
Susținere financiară suplimentară pentru protejarea „Tezaurului Uman Viu”
ArtSafari: cinci expoziții de excepție cu opere ale marilor artiști plastici români
Istoria Teatrului, o „scenă” pentru eternitate
Cartea pentru copii, de la „Cenușăreasă” la podiumul premianților
Monumentele istorice, comori pentru eternitate
La MNAR, filmul de artă este la el acasă
România devine un hub cultural-artistic atestat și de un important festival cinematografic
Lectura, ca mod de viață atestat și de o stație de metrou