Casele de marcat cu jurnal electronic. Ce se include în contractul de asistență service

Casele de marcat cu jurnal electronic. Ce se include în contractul de asistență service

Numărul 2, 22-28 ian. 2019  »  Conectarea la era digitală

Toate companiile care achiziționează noul model de casă de marcat cu jurnal electronic trebuie să se asigure că, odată cu semnarea contractului obligatoriu de asistență service, au o serie de servicii incluse care să le asigure utlizarea noilor echipamente în condiții optime.

În primul rând, achiziționarea unei case de marcat cu jurnal electronic se poate face doar de la unul dintre distribuitorii autorizați, înscriși pe lista aprobată de Ministerul Finanțelor.

„Ca distribuitor unic al caselor de marcat Daisy Tech în România, am obținut primele autorizații pentru dispozitivele cu jurnal electronic în data de 24 mai 2018. Noi am pus pe piață primele case de marcat cu jurnal electronic începând cu data de 30 mai, fiind incluși încă de atunci în lista distribuitorilor care comercializează produse ce corespund din punct de vedere tehnic noilor reglementări în vigoare”, spune Florin Băjan, director general Zeus Service, distribuitor Daisy Tech în România.

Pentru companii este important ca distribuitorul de case de marcat să ofere și asistență service, astfel încât comerciantul să știe unde poate apela în cazul unor probleme apărute.

„Noi oferim asistență în toate etapele, pornind de la consilierea pentru alegerea modelului adecvat de casă de marcat în funcție de specificul activității, până la fiscalizarea casei de marcat și, ulterior, la remedierea eventualelor probleme”, a precizat Florin Băjan.

Este bine de știut că pentru orice defecțiune ce presupune înlocuirea componentelor în perioada de garanție, reparațiile trebuie să fie gratuite.

„Casele de marcat Daisy sunt comercializate în peste 50 de țări din lume, iar producția masivă permite păstrarea celui mai bun preț de pe piață în România. Cele 4 modele disponibile au la bază tehnologie de ultimă generație și caracterstici tehnice de top: acumulator încorporat, wi-fi, bluetooth și modul gprs,  astfel încât defecțiunile sunt foarte puțin probabile și, de cele mai multe ori, survin ca urmare a utilizării defectuoase”, a mai spus Florin Băjan, director general Zeus Service, distribuitor Daisy Tech.

Pentru ca firmele să se asigure că beneficiază de toate aceste lucruri, e necesar ca procedurile prevăzute în contractul de asistență service să fie respectate: odată ce ați constatat o defecțiune, notificați în scris unitatea de service. În funcție de termenii stabiliți, reparația se poate face la sediul comerciantului sau al unității service.

A.




Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.