CSALB: Înţelegerile dintre consumatori și bănci, de peste 12 ori mai multe, în primele șase luni

CSALB: Înțelegerile dintre consumatori și bănci, de peste 12 ori mai multe, în primele șase luni

Telex » Știri 17 iulie 2018  

Numărul românilor care și-au rezolvat litigiile pe care le aveau cu instituțiile financiar-bancare prin intermediul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar (CSALB) a crescut de peste 12 ori în primele șase luni ale anului, la 188, potrivit unui comunicat al CSALB. „Dacă anul trecut ponderea cererilor venite din București-Ilfov depășea 52 de procente, anul acesta a scăzut la 34%, ca urmare a creșterilor înregistrate în celelalte județe, ȋn special în Prahova, Iași, Brașov și Constanța”, precizează reprezentanţii CSALB.

În primele șase luni ale anului, CSALB a primit 544 de cereri conforme de conciliere, de 3,5 ori mai mult față de perioada similară a anului trecut. Dintre acestea, 279 au fost constituite în dosare, de 7 ori mai mult față de 2017.

„Modalitatea preferată de transmitere a cererilor conforme  a fost, în primele șase luni e-mailul (82,5% dintre cereri). Restul de cereri au venit prin poșta (8,82%) sau direct la sediul CSALB (8,6%)”, se menţionează în comunicat. Cele mai multe cereri s-au înregistrat în București-Ilfov (190), apoi în judeţele Prahova (27), Iași (23), Brașov şi Constanţa (câte 17), Bacău (16).



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.