CSALB: Înțelegerile dintre consumatori și bănci, de peste 12 ori mai multe, în primele șase luni
Telex » Știri 17 iulie 2018
Numărul românilor care și-au rezolvat litigiile pe care le aveau cu instituțiile financiar-bancare prin intermediul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar (CSALB) a crescut de peste 12 ori în primele șase luni ale anului, la 188, potrivit unui comunicat al CSALB. „Dacă anul trecut ponderea cererilor venite din București-Ilfov depășea 52 de procente, anul acesta a scăzut la 34%, ca urmare a creșterilor înregistrate în celelalte județe, ȋn special în Prahova, Iași, Brașov și Constanța”, precizează reprezentanţii CSALB.
În primele șase luni ale anului, CSALB a primit 544 de cereri conforme de conciliere, de 3,5 ori mai mult față de perioada similară a anului trecut. Dintre acestea, 279 au fost constituite în dosare, de 7 ori mai mult față de 2017.
„Modalitatea preferată de transmitere a cererilor conforme a fost, în primele șase luni e-mailul (82,5% dintre cereri). Restul de cereri au venit prin poșta (8,82%) sau direct la sediul CSALB (8,6%)”, se menţionează în comunicat. Cele mai multe cereri s-au înregistrat în București-Ilfov (190), apoi în judeţele Prahova (27), Iași (23), Brașov şi Constanţa (câte 17), Bacău (16).
Susținere financiară suplimentară pentru protejarea „Tezaurului Uman Viu”
ArtSafari: cinci expoziții de excepție cu opere ale marilor artiști plastici români
Istoria Teatrului, o „scenă” pentru eternitate
Cartea pentru copii, de la „Cenușăreasă” la podiumul premianților
Monumentele istorice, comori pentru eternitate
La MNAR, filmul de artă este la el acasă
România devine un hub cultural-artistic atestat și de un important festival cinematografic
Lectura, ca mod de viață atestat și de o stație de metrou