Facebook pregătește un sistem prin care companiile vor putea posta joburi disponibile
Numărul 32, 8-14 noiembrie 2016 » Conectarea la era digitală
F
Paginile de Facebook ar urma să aibă la dispoziție o nouă opțiune în cadrul meniului de creare a postărilor noi. Alături de opțiuni clasice precum text, poze sau linkuri, pe paginile de Facebook s-ar putea alege în curând secțiunea Job. Pentru această nouă opțiune se are în vedere crearea de câmpuri speciale în care administratorii paginilor vor putea introduce detalii legate de poziția respectivă, precum tipul jobului, cerințele, salariul etc.
Postările de tip Job vor avea un format special pentru a se distinge de cele obișnuite de pe wall. Acestea vor include un buton prin care utilizatorii vor putea aplica, iar aplicările vor fi recepționate de companii sub forma unor mesaje pentru paginile de Facebook.
Utilizatorii vor putea intra pe pagina unei companii și accesa tab-ul de joburi pentru a vedea ce poziții sunt disponibile. Inițiativa este, pe de o parte, un mijloc de a atrage mai mulți fani către paginile de Facebook ale companiilor, iar pe de altă parte, o sursă de noi venituri având în vedere că Facebook nu prestează servicii gratuite.
Prin acest serviciu, Facebook ar putea concura în curând cu LinkedIn. Facebook are la ora actuală 1,79 miliarde de utilizatori, în timp ce LinkedIn, recent achiziționat de Microsoft pentru 26,2 miliarde de dolari, are 467 de milioane de utilizatori.
Cartea pentru copii, de la „Cenușăreasă” la podiumul premianților
Monumentele istorice, comori pentru eternitate
La MNAR, filmul de artă este la el acasă
România devine un hub cultural-artistic atestat și de un important festival cinematografic
Lectura, ca mod de viață atestat și de o stație de metrou
Corul Madrigal. Concerte ale valorilor muzicale la superlativ
Expozițiile, gazde primitoare pentru arte și profesii
Voluntariatul, act de voință în sprijinul culturii și artei