Facebook va permite utilizatorilor să evalueze companiile care se promovează pe rețeaua de socializare
Telex » Știri 13 iunie 2018
Facebook va permite utilizatorilor să evalueze companiile care se promovează pe reţeaua de socializare, find posibil să le blocheze pe cele care vor primi cele mai negative opinii, relatează Reuters. Măsura are rolul să combată companiile ale căror reclame induc în eroare utilizatorii să cumpere bunuri sau servicii de calitate proastă sau firmele care nu livrează produsele în termenul declarat. Utilizatorii vor putea să îşi exprime părerea faţă de reclamele vizualizate sub butonul Ads Activity, a anunţat Facebook printr-o postare pe blog.
Promotorii vor avea şansa să îşi îmbunătăţească serviciile înainte de a fi luată o măsură împotriva lor, care ar putea include o reducere a numărului de reclame pe care le pot difuza. „Credem că acest instrument va da oamenilor mai multă încredere în compania cu care interacţionează şi va ajuta ca firmele să răspundă mai mult pentru experienţa pe care o oferă clienţilor”, potrivit Facebook.
(Sursa: News.ro)
Actuala „ofensivă” a cărții înregistrează noi victorii pe „frontul” lecturilor de calitate
Susținere financiară suplimentară pentru protejarea „Tezaurului Uman Viu”
ArtSafari: cinci expoziții de excepție cu opere ale marilor artiști plastici români
Istoria Teatrului, o „scenă” pentru eternitate
Cartea pentru copii, de la „Cenușăreasă” la podiumul premianților
Monumentele istorice, comori pentru eternitate
La MNAR, filmul de artă este la el acasă
România devine un hub cultural-artistic atestat și de un important festival cinematografic