Pledoarie pentru empatia băncilor

Telex » Știri 23 mai 2016  

Percepţia publică cu privire la sistemul bancar ar fi fost mai bună dacă băncile ar fi construit relaţiile cu clienţii pe bază de empatie, a declarat astăzi, într-o conferinţă de specialitate, Bogdan Olteanu, viceguvernator BNR. „Dacă mai multe bănci din sistemul bancar din România ar fi avut o atitudine proactivă în ultimii ani şi dacă tot mai multe bănci din sistemul bancar din România ar fi asumat în mod voluntar să-şi reaşeze pe baze de umanizare, de empatie relaţiile cu clienţii, să-şi reaşeze relaţiile cu clienţii în aceşti ultimi ani din proprie voinţă atunci cu siguranţă şi percepţia publică ar fi fost mai bună”, a spus Bogdan Olteanu.

Potrivit acestuia, cei care au făcut mişcările corecte vor fi câştigătorii acestei reaşezări a relaţiei bănci-clienţi: „Cei care au făcut mişcările corecte vor fi probabil câştigătorii acestei reaşezări a relaţiei bănci-clienţi. Cei care nu le-au făcut vor pierde probabil în competiţia de pe piaţă dar produc o pierdere şi sistemului prin această nerefacere de credibilitate pentru că una este poziţia de credibilitate a unei bănci, alta e dificultatea majoră a întregului sistem de a-şi reconstrui credibilitatea”.

(Sursa: Agerpres)



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.