Pledoarie pentru empatia băncilor
Telex » Știri 23 mai 2016
Percepţia publică cu privire la sistemul bancar ar fi fost mai bună dacă băncile ar fi construit relaţiile cu clienţii pe bază de empatie, a declarat astăzi, într-o conferinţă de specialitate, Bogdan Olteanu, viceguvernator BNR. „Dacă mai multe bănci din sistemul bancar din România ar fi avut o atitudine proactivă în ultimii ani şi dacă tot mai multe bănci din sistemul bancar din România ar fi asumat în mod voluntar să-şi reaşeze pe baze de umanizare, de empatie relaţiile cu clienţii, să-şi reaşeze relaţiile cu clienţii în aceşti ultimi ani din proprie voinţă atunci cu siguranţă şi percepţia publică ar fi fost mai bună”, a spus Bogdan Olteanu.
Potrivit acestuia, cei care au făcut mişcările corecte vor fi câştigătorii acestei reaşezări a relaţiei bănci-clienţi: „Cei care au făcut mişcările corecte vor fi probabil câştigătorii acestei reaşezări a relaţiei bănci-clienţi. Cei care nu le-au făcut vor pierde probabil în competiţia de pe piaţă dar produc o pierdere şi sistemului prin această nerefacere de credibilitate pentru că una este poziţia de credibilitate a unei bănci, alta e dificultatea majoră a întregului sistem de a-şi reconstrui credibilitatea”.
(Sursa: Agerpres)
Susţinere financiară suplimentară pentru protejarea „Tezaurului Uman Viu”
ArtSafari: cinci expoziţii de excepţie cu opere ale marilor artişti plastici români
Istoria Teatrului, o „scenă” pentru eternitate
Cartea pentru copii, de la „Cenuşăreasă” la podiumul premianţilor
Monumentele istorice, comori pentru eternitate
La MNAR, filmul de artă este la el acasă
România devine un hub cultural-artistic atestat şi de un important festival cinematografic
Lectura, ca mod de viaţă atestat şi de o staţie de metrou