Primăria Sectorului 4 primește sesizări prin aplicația mobilă

Primăria Sectorului 4 primește sesizări prin aplicația mobilă

Telex » Știri 17 iulie 2018  

O groapă periculoasă, o zonă cu gunoi, sau cu mobilier stradal stricat, o mașină părăsită ori problemele legate de parcuri și de reabilitarea termică, toate pot fi rezolvate cu doar câteva click-uri, prin intermediul aplicației mobile „Primăria Sectorului 4”, care poate fi decărcată, gratuit, atât pe Android, cât și pe iOS. Pentru persoanele care nu pot beneficia de această aplicație și doresc să anunțe astfel de probleme, sau să solicite informații, funcționează în paralel, 24 de ore din 24, un call center cu numărul unic 021/9441.

„Aplicația mobilă creată pentru a facilita comunicarea dintre cetățeni și Primăria Sectorului 4 și pentru a diminua numărul petițiilor scrise și drumurilor către ghișeele autorității locale este cât se poate de accesibilă, atât pentru utilizatorii de telefoane mobile experimentați, cât și pentru persoanele mai puțin înclinate către tehnologie”, a declarat primarul Sectorului 4, Daniel Băluță.

Ca să poată folosi această linie de comunicare directă cu primăria, oamenii au nevoie doar de un telefon mobil cu acces la Internet, în care să poată descărca aplicația. După acest pas, utilizatorii trebuie să se autentifice completând pe pagina de deschidere a aplicației numele, adresa de e-mail și numărul de telefon la care pot fi contactați, pentru ca apoi să poată opta pentru a face o „Sesizare nouă” sau pentru a trimite „Mesaje”.



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.