Primăria Sectorului 4 primește sesizări prin aplicația mobilă
Telex » Știri 17 iulie 2018
O groapă periculoasă, o zonă cu gunoi, sau cu mobilier stradal stricat, o mașină părăsită ori problemele legate de parcuri și de reabilitarea termică, toate pot fi rezolvate cu doar câteva click-uri, prin intermediul aplicației mobile „Primăria Sectorului 4”, care poate fi decărcată, gratuit, atât pe Android, cât și pe iOS. Pentru persoanele care nu pot beneficia de această aplicație și doresc să anunțe astfel de probleme, sau să solicite informații, funcționează în paralel, 24 de ore din 24, un call center cu numărul unic 021/9441.
„Aplicația mobilă creată pentru a facilita comunicarea dintre cetățeni și Primăria Sectorului 4 și pentru a diminua numărul petițiilor scrise și drumurilor către ghișeele autorității locale este cât se poate de accesibilă, atât pentru utilizatorii de telefoane mobile experimentați, cât și pentru persoanele mai puțin înclinate către tehnologie”, a declarat primarul Sectorului 4, Daniel Băluță.
Ca să poată folosi această linie de comunicare directă cu primăria, oamenii au nevoie doar de un telefon mobil cu acces la Internet, în care să poată descărca aplicația. După acest pas, utilizatorii trebuie să se autentifice completând pe pagina de deschidere a aplicației numele, adresa de e-mail și numărul de telefon la care pot fi contactați, pentru ca apoi să poată opta pentru a face o „Sesizare nouă” sau pentru a trimite „Mesaje”.
Susținere financiară suplimentară pentru protejarea „Tezaurului Uman Viu”
ArtSafari: cinci expoziții de excepție cu opere ale marilor artiști plastici români
Istoria Teatrului, o „scenă” pentru eternitate
Cartea pentru copii, de la „Cenușăreasă” la podiumul premianților
Monumentele istorice, comori pentru eternitate
La MNAR, filmul de artă este la el acasă
România devine un hub cultural-artistic atestat și de un important festival cinematografic
Lectura, ca mod de viață atestat și de o stație de metrou