Regulamentul privind auditul de calitate în domeniul serviciilor contabile, dezbătut la filiala Alba (I)

Regulamentul privind auditul de calitate în domeniul serviciilor contabile, dezbătut la filiala Alba (I)

Numărul 3, 12-18 aprilie 2016  »  Agenda CECCAR

Filiala CECCAR Alba a organizat luni, 11 aprilie, o masă rotundă pe tema aplicării prevederilor Regulamentului privind auditul de calitate în domeniul serviciilor contabile.

Acțiunea, desfășurată în sala de cursuri „Dionisie Pop Marțian” din cadrul filialei, a reprezentat o inițiativă menită să răspundă cerințelor profesioniștilor contabili referitoare la clarificarea unor aspecte privind aplicarea prevederilor Regulamentului auditului de calitate în domeniul serviciilor contabile.

Comentariile vor fi publicate doar după validarea acestora de către moderator. Nu vor fi publicate comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență sau la ură, precum și acuzații fără acoperire. Vă mulțumim!


Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.