Studiu: Peste 1.000 de zboruri au fost întârziate sau anulate în ultimele nouă luni în România; destinațiile cele mai afectate au fost Milano, Madrid, Roma, Larnaca și Londra
Telex » Știri 18 octombrie 2019
P
Cel mult 10% dintre românii aflaţi în situaţia unui zbor cu probleme ajung să îşi ceară drepturile de la companiile aeriene, iar restul de 90% renunţă să solicite compensaţiile de 250, 400 sau 600 de euro, în funcţie de distanţa zborului.
De la începutul anului până în prezent, în România, cele mai multe zboruri problematice au fost înregistrate în ianuarie, când peste 180 de zboruri au înregistrat întârzieri de minimum 3 ore, dar şi în august, când 170 de zboruri low cost sau charter au întârziat sau au fost anulate.
„Sunt tot mai multe situaţii în care companiile aeriene fac tot ce pot ca să nu plătească pasagerilor compensaţiile la care sunt eligibili, aşa că de multe ori se ajunge în instanţă cu companiile aeriene”, a mai afirmat joi, Răzvan Paşcu.
La nivel european, numărul zborurilor cu probleme a crescut cu 40%. În anul 2018, peste 4,5 milioane de pasageri au fost afectaţi de anularea sau întârzierea zborurilor, ceea ce înseamnă compensaţii în valoare de aproape 2 miliarde de euro.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
Cartea pentru copii, de la „Cenușăreasă” la podiumul premianților
Monumentele istorice, comori pentru eternitate
La MNAR, filmul de artă este la el acasă
România devine un hub cultural-artistic atestat și de un important festival cinematografic
Lectura, ca mod de viață atestat și de o stație de metrou
Corul Madrigal. Concerte ale valorilor muzicale la superlativ
Expozițiile, gazde primitoare pentru arte și profesii
Voluntariatul, act de voință în sprijinul culturii și artei