UPTITUDE GLOBAL SOLUTIONS – Premiul „Firme de top ale anului 2016” în Topul local al celor mai bune societăți membre CECCAR, filiala Dâmbovița

UPTITUDE GLOBAL SOLUTIONS – Premiul „Firme de top ale anului 2016” în Topul local al celor mai bune societăți membre CECCAR, filiala Dâmbovița

Numărul 9, 14-20 martie 2017  »  Cariere. Drumul spre performanță

UPTITUDE GLOBAL SOLUTIONS este o firmă de contabilitate membră a Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România care oferă companiilor din județul Dâmbovița servicii moderne, rapide și eficiente de consultanță și implementare în domeniile contabilitate, fiscalitate, resurse umane, salarizare. Misiunea sa este aceea de a fi recunoscută ca un partener de încredere puternic, stabil și profitabil, care livrează servicii profesionale în mod eficient și crește în mod dinamic.

UPTITUDE GLOBAL SOLUTIONS oferă o gamă completă de servicii financiar-contabile de cea mai bună calitate, prin operarea într-o manieră prudentă și transparentă și prin cultivarea activă a inovației. Succesul său se bazează atât pe încrederea clienților, construită prin înțelegerea nevoilor acestora, cât și pe calitatea și eficiența serviciilor livrate. Atenția sa este îndreptată permanent către îmbunătățirea și perfecționarea activității clienților, interesele acestora constituind întotdeauna o prioritate.

Angajații UPTITUDE GLOBAL SOLUTIONS îi dau valoare și participă în mod esențial la succesul său, fiind responsabili împreună pentru îndeplinirea misiunii propuse. Compania recunoaște calitatea, motivarea și performanța ca factori principali în atingerea succesului. Principalele valori aflate la baza îndeplinirii activității sale profesionale sunt integritatea, flexibilitatea, obiectivitatea, competența profesională, confidențialitatea, transparența, dinamismul și inovația.

Compania a construit și dorește să dezvolte în continuare parteneriate durabile, bazate pe încredere, respect și corectitudine cu firmele din județul Dâmbovița. Secretul său constă în comunicarea permanentă cu clienții, cunoașterea și implicarea în activitatea lor pentru a oferi cele mai bune soluții la problemele existente, precum și informarea permanentă a acestora în legătură cu modificările legislative care apar.

Fiind încredințată că cea mai bună carte de vizită a unei firme de contabilitate sunt partenerii ei, UPTITUDE GLOBAL SOLUTIONS se mândrește cu un portofoliu de peste 50 de clienți – societăți comerciale, întreprinderi individuale, asociații, fundații, persoane fizice autorizate, organizații nonprofit din diferite sectoare de activitate care acoperă o sferă largă de activități economice, echipa sa de specialiști având o experiență de lucru îndelungată cu clienții care dezvoltă afaceri în domenii precum comerț – retail și distribuție, prestări servicii, producție, construcții și dezvoltare imobiliară, sănătate, agricultură, media și divertisment, turism, asigurări, IT.

Întrucât competența și profesionalismul echipei sale de specialiști se fundamentează atât pe un istoric cu rezultate foarte bune, cât și pe pregătirea și formarea profesională permanente, clienții UPTITUDE GLOBAL SOLUTIONS o recomandă cu încredere prietenilor și partenerilor.

Știind că firmele pot ajunge să înregistreze pierderi sau chiar să intre în colaps financiar în urma deciziilor luate pe baza unor informații incorecte, UPTITUDE GLOBAL SOLUTIONS oferă consultanță financiar-contabilă, care permite promovarea conceptului de „business intelligence”, adică obținerea pentru clienți a performanței în afaceri. Acest lucru se realizează prin acordarea de sprijin în luarea deciziilor pe baza unor informații corecte și în identificarea riscurilor asociate afacerilor, analiza, asumarea, controlul sau transferul lor.

Servicii

Contabilitate
  • Contabilitate financiară
    • Înregistrarea documentelor primare în conformitate cu normele legale în vigoare și cu principiile contabilității;
    • Evidența analitică și sintetică a clienților și furnizorilor;
    • Evidența mijloacelor fixe, calculul amortizării;
    • Optimizarea impozitelor de plată și soluții pentru minimizarea acestora în conformitate cu legislația în vigoare;
    • Întocmirea și depunerea la organele în drept, în termenele legale, a declarațiilor cu caracter fiscal;
    • Întocmirea balanței lunare de verificare;
    • Întocmirea registrului-jurnal, a registrului-inventar, a jurnalelor de TVA și a Cărții mari;
    • Întocmirea situațiilor financiare anuale și depunerea lor la organele abilitate;
    • Reglarea/urmărirea fișei pe plătitor;
    • Analiza fluxurilor financiare, a cash flow-ului;
    • Consultanță privind legislația financiar-contabilă;
    • Asistare și reprezentare în cadrul controalelor fiscale.
  • Contabilitate de gestiune
    • Contabilitatea intrărilor de mărfuri și materii prime;
    • Contabilitatea fișelor de magazie;
    • Contabilitatea stocurilor de mărfuri;
    • Întocmirea și înregistrarea notelor de intrare-recepție și a bonurilor de consum / notelor de predare;
    • Evidența documentelor primare justificative referitoare la vânzări;
    • Contabilitatea rapoartelor de gestiune;
    • Contabilitatea importurilor și exporturilor;
    • Contabilitatea ieșirilor de produse finite, de mărfuri și servicii;
    • Prelucrarea facturilor către clienți.
  • Inventariere
    • Inventarierea activelor și pasivelor și valorificarea rezultatelor inventarierii.
  • Consultanță financiar-contabilă

Expertiză contabilă

Taxe și impozite

Înființări societăți
  • Reprezentare la registrul comerțului;
  • Consultanță cu privire la tipul de firmă dorit, regimul de impozitare, perioada fiscală, TVA, modalitatea de completare a formularelor solicitate de Agenția Națională de Administrare Fiscală.
Salarizare & HR
  • Întocmirea statelor de plată a salariilor, a centralizatoarelor, a formularelor și ordinelor de plată, depunerea declarațiilor obligatorii, desfășurarea formalităților necesare cu autoritățile statului;
  • Întocmirea documentelor privind încadrarea personalului, încetarea contractelor de muncă, modificări ale contractelor, depunerea Registrului de evidență a salariaților;
  • Consultanță în proceduri și politici privind resursele umane, regulamentele de ordine interioară, fișele de post, contractele colective de muncă, legislația în domeniul muncii, reglementările în vigoare în domeniul salarizării și angajării;
  • Consultanță în domeniul legislației muncii: probleme disciplinare, drepturi maternale, sănătate, protecția muncii și discriminarea, litigii de muncă;
  • Permise de muncă pentru angajații străini (expatriați) care urmează să lucreze în România.
Comentariile vor fi publicate doar după validarea acestora de către moderator. Nu vor fi publicate comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență sau la ură, precum și acuzații fără acoperire. Vă mulțumim!