Vulpoi & Toader Management – Premiul special al anului 2016 în Topul local al celor mai bune societăți membre CECCAR, filiala Ilfov

Vulpoi & Toader Management – Premiul special al anului 2016 în Topul local al celor mai bune societăți membre CECCAR, filiala Ilfov

Numărul 37, 13-19 decembrie 2016  »  Cariere. Drumul spre performanță

Înființată în anul 2004, societatea Vulpoi & Toader Management (VTM) oferă, prin intermediul unei echipe multidisciplinare formate din 70 de profesioniști, servicii integrate de contabilitate și consultanță de business. VTM s-a dezvoltat într-un ritm rapid pentru a răspunde nevoilor complexe ale unui portofoliu de 300 de clienți care activează în domenii diverse de activitate, precum: uleiuri minerale, servicii IT, telecomunicații, construcții, comerț, cinematografie și servicii imobiliare.

VTM are capacitatea de a oferi o gamă largă de servicii: de procesare a datelor și contabilitate, resurse umane, consultanță fiscală, due diligence și audit, asistență juridică și expertiză judiciară, asistență pentru finanțare și consultanță financiară, servicii administrative, de reprezentare și management, consultanță IT și servicii-suport. Este la nivelul deciziei clientului să aleagă din gama de servicii oferite pachetul de servicii potrivit businessului său.

Pentru a-și întregi oferta de servicii, VTM colaborează cu specialiști de renume din domeniile adiacente contabilității, cum ar fi: consilieri financiari, furnizori de servicii juridice și membri ai organismelor contabile din România.

Societatea a fost înființată de profesioniști din domeniile contabil și financiar. Experiența personalului său combină cu succes teoria economică, practica contabilă și comportamentul etic. Personalul său deține o experiență vastă în ceea ce privește lucrul cu diferite tipuri de societăți, atât românești, cât și internaționale, și înțelegerea nevoilor clientului. Acest fapt oferă posibilitatea asigurării unui răspuns prompt și profesional la cerințele clienților, calitate necesară într-un domeniu aflat într-o continuă modificare și dezvoltare, așa cum este legislația financiar-contabilă românească. Echipa societății are de asemenea experiență în predarea de cursuri (IAS, legislație românească, standarde de audit) personalului managerial, profesionaliștilor contabili și auditorilor financiari.

Colaborarea eficientă pe care VTM o desfășoară cu specialiști renumiți atât din domeniul contabilității, cât și domeniile complementare acesteia (audit, evaluare, analiză financiar-contabilă, controlling, servicii juridice etc.) îi permite să le ofere clienților săi o dezvoltare unitară și eficientă a proiectelor de anvergură care solicită abordări și soluții complexe.

Două dintre cele mai valoroase atuuri ale VTM într-un domeniu cu o concurență foarte dezvoltată și cu cerere în creștere, așa cum este domeniul financiar, sunt abordarea profesională și grija cu care își desfășoară activitatea. Dorința sa este de a-și convinge clienții, prin profesionalism, că serviciile de contabilitate nu sunt doar un instrument obligatoriu cerut de legislație, ci și un instrument financiar și de informare care, aplicat eficient, duce la economisirea de timp și de costuri.

Atât în ceea ce privește investitorii noi care vin în România, cât și companiile deja înființate, una dintre principalele întrebări este „Ce investiție îmi va oferi o rată mai mare de profitabilitate a investiției și ce implică aceasta?”. Serviciile VTM sunt proiectate astfel încât să ofere clienților săi nu numai o bună practică contabilă, ci și un instrument financiar care să aibă la bază date și informații reale.

Servicii:

VTM furnizează pachete de servicii specifice pentru fiecare client în funcție de cerințele și nevoile acestuia.

 Procesare documente și contabilitate
  • Procesarea periodică a datelor contabile primare;
  • Întocmirea și depunerea declarațiilor fiscale periodice, rapoarte semestriale și anuale etc.;
  • Informarea continuă a clienților privind schimbarea reglementărilor românești care le influențează activitatea, riscurile identificate și posibilitățile de evitare a acestora;
  • Întocmirea și transpunerea informațiilor contabile statutare în sistemul de raportare IAS, finalizate cu situații financiare, rapoarte și detalierile aferente;
  • Prezentarea comparativă a situațiilor financiare statutare și conform IAS, explicarea politicilor contabile aplicate și a diferențelor rezultate din aplicarea celor două seturi de politici contabile (IAS și standarde de contabilitate românești);
  • Asistență în alegerea celui mai potrivit program de contabilitate, care să satisfacă nevoile atât din perspectivă financiară, cât și a performanței.
✔ Resurse umane
  • Pregătirea documentațiilor premergătoare întocmirii contractelor de muncă;
  • Întocmirea și înregistrarea contractelor individuale de muncă și a actelor adiționale modificatoare ale acestora;
  • Întocmirea și înregistrarea deciziilor de încetare a contractelor individuale de muncă;
  • Deschiderea, actualizarea și închiderea carnetelor de muncă ale angajaților;
  • Întocmirea și completarea dosarelor de personal;
  • Asistență privind întocmirea Regulamentelor de ordine interioară, a fișelor de post, precum și a altor documente de personal;
  • Reprezentare în relația cu autoritățile în domeniu;
  • Intermedierea comunicării cu societățile specializate în medicina muncii și/sau sănătatea și securitatea muncii.
✔ Consultanță fiscală, due diligence și servicii de audit
  • Planificare fiscală și consultanță;
  • Asistență pe durata controlului fiscal;
  • Asistență privind controlul pentru rambursarea TVA;
  • Consultanță privind interpretarea tratatelor de evitare a dublei impuneri;
  • Consultanță legislativă;
  • Servicii de audit.
 Asistență juridică și expertiză judiciară
  • Asistență și reprezentare juridică în domeniul societăților comerciale;
  • Asistență în litigii fiscale;
  • Expertize contabile judiciare și extrajudiciare;
  • Asistență privind regimul juridic al cetățenilor străini în România;
  • Asistență în procesul de formare, înregistrare sau modificare a actului constitutiv;
  • Alte servicii fiduciare sau auxiliare;
  • Servicii privind îndeplinirea prevederilor legale în ceea ce privește statutul „corporate”;
  • Asistență completă în procesul de înregistrare la registrul comerțului a diverselor modificări;
  • Servicii juridice privind statutul cetățenilor străini;
  • Servicii de asistență privind investițiile imobiliare;
  • Consiliere juridică în scopul soluționării litigiilor;
  • Reprezentare juridică în litigii civile și comerciale;
  • Reprezentare în procedura de arbitraj;
  • Servicii privind procedurile de insolvență, lichidare și faliment.
 Asistență pentru finanțare și consultanță financiară
  • Asistență pentru accesarea de finanțări bancare;
  • Asistență pentru atragerea investitorilor de capital;
  • Asistență pentru accesarea de ajutoare de stat;
  • Asistență pentru accesarea de fonduri europene;
  • Evaluare de companii;
  • Pregătirea planurilor de afaceri;
  • Asistență în proceduri de due diligence;
  • Modelare financiară integrată;
  • Management privind structura capitalurilor și risk management.
✔ Servicii de administrare, reprezentare și management
  • Reprezentarea clientului în cazuri precum: constituirea unor societăți de către investitori străini, colaborarea cu instituțiile statului, operațiuni bancare, desfășurarea relațiilor cu registrul comerțului, administrațiile financiare și alte autorități;
  • Stabilirea sau reorganizarea procedurilor interne ale departamentului contabil, implementarea procedurilor de control intern, precum și a sistemului de urmărire.
✔ Servicii de suport IT și consultanță aferentă
  • Servicii de asistență IT: administrare echipamente și rețea internă, echipamente periferice, servere, securizare rețea, consultanță în achiziția de echipamente și licențe, audit IT, evidența echipamentelor, schema rețelei, propuneri de optimizare, configurarea de soluții de back-up.
  • Mentenanță preventivă a echipamentelor IT: curățare echipamente, optimizare software.
Comentariile vor fi publicate doar după validarea acestora de către moderator. Nu vor fi publicate comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență sau la ură, precum și acuzații fără acoperire. Vă mulțumim!


Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.