A&C ASSOCIATED SRL – Premiul „Firme de top ale anului 2016” în Topul local al celor mai bune societăți membre CECCAR, filiala Covasna
Numărul 8, 7-13 martie 2017 » Cariere. Drumul spre performanță
A&C ASSOCIATED este o firmă de contabilitate, consultanță fiscală și financiară care oferă servicii integrate în domeniul contabilității, taxelor, litigiilor fiscale, consultanței fiscale și reprezentării legale, auditului intern, auditului financiar ori analizei de risc. A&C Associated a fost înființată în anul 1999, iar experiența de peste 18 ani în contabilitate, consultanță și litigii fiscale a demonstrat că reprezintă un partener de încredere pentru zeci de companii din Covasna, Brașov, Mureș și București. Încă din anul 2009 este lider pe piața județului Covasna, reușind acest lucru datorită sprijinului permanent acordat companiilor aflate în portofoliul său.
Misiunea A&C Associated este aceea de a-i proteja pe clienții săi de majoritatea grijilor de natură administrativă pe care le generează activitatea financiar-contabilă și fiscală, pentru ca ei să se poată concentra pe creșterea și succesul propriei afaceri. Compania este adepta dezvoltării de parteneriate care au la bază valori cum sunt profesionalismul, încrederea, comunicarea deschisă și sprijinul permanent necesar dezvoltării unei afaceri.
Echipa A&C Associated este formată din 13 persoane tinere, dinamice, cu pregătire economică riguroasă și experiență relevantă de lucru. Majoritatea membrilor săi și-au început cariera și au deja o vechime respectabilă în cadrul companiei, împărtășindu-i valorile și apreciindu-i proiectele. Datorită competenței lor, A&C Associated nu a fost niciodată nevoită pe parcursul existenței sale să apeleze la asigurarea de risc profesional.
A&C Associated este preocupată de dezvoltarea profesională continuă, iar apartenența la diverse instituții de profil, naționale și internaționale, îi asigură un flux permanent de informații și noutăți.
Alături de clienții săi și de avocați parteneri specializați în domeniul litigiilor fiscale, A&C Associated a câștigat în instanță drepturi pentru întreaga comunitate de afaceri. Dreptul asociatului unic de a fi angajat la propria societate, de exemplu, este doar unul dintre progresele juridice majore inițiate și câștigate de echipa A&C Associated în ultimii ani.
A&C Associated este mai mult decât o firmă de contabilitate. Pe lângă serviciile de bază, integrează servicii de consultanță fiscală și legală, oferind asistență și reprezentare atât pe parcursul derulării activităților de control ale ANAF, cât și în fazele ulterioare de contestație administrativă și în fața instanțelor de judecată. Serviciile sale sunt disponibile prin intermediul canalelor on-line și off-line.
Servicii
Servicii de bază
- Înregistrarea cronologică în contabilitate a documentelor primare;
- Întocmirea jurnalelor de cumpărări și vânzări;
- Înregistrarea operațiunilor de casă/bancă;
- Întocmirea registrului de casă;
- Evidența intrărilor de materiale și mărfuri;
- Întocmirea balanței lunare de verificare;
- Elaborarea lunară a registrului-jurnal;
- Întocmirea și verificarea declarațiilor privind impozitele și taxele datorate bugetului de stat;
- Întocmirea și depunerea de declarații fiscale și de raportări financiare;
- Asistență și consultanță în organizarea activităților contabile;
- Evidență fiscală; informarea clienților asupra evoluției lor prin intermediul unui raport comparativ, lunar;
- Întocmirea și certificarea bilanțului contabil;
- Întocmirea planului anual de amortizare a mijloacelor fixe;
- Asistență în timpul auditului și al controalelor privind îndeplinirea obligațiilor fiscale.
- Siguranță – Depunerea la timp a declarațiilor fiscale și asistență în fața organelor de control ale statului;
- Responsabilitate – Un singur partener pentru servicii integrate de contabilitate, taxe, consultanță fiscală și legală;
- Flexibilitate – Adaptare la platforma contabilă deja existentă în compania-client;
- Promptitudine – Documentele contabile se pot transmite și în format electronic, iar operarea se face imediat.
- Calcularea situației salariale și a viramentelor aferente;
- Depunerea la termen a declarațiilor privind contribuțiile datorate la bugetul asigurărilor sociale și de șomaj, respectiv la bugetul asigurărilor de sănătate;
- Completarea registrului de evidență a salariaților;
- Întreținerea bazei de date privind personalul, contractele noi, lichidările sau modificările la contractele existente;
- Întocmirea statelor de plată pe baza pontajelor.
- Siguranță – Respectarea cerințelor legale, depunerea la timp a declarațiilor și asistență în fața organelor de control ale statului;
- Operativitate – Baza de date a A&C Associated conține regulamente de ordine interioară, contracte de muncă și fișe de post care pot fi adaptate situațiilor particulare ale clienților;
- Responsabilitate – Un singur partener pentru servicii integrate de contabilitate și personal, pentru întreaga activitate.
- Consultanță privind aplicarea actelor normative din domeniul contabil, financiar, fiscal și al relațiilor de muncă;
- Consultanță pentru optimizarea taxelor și impozitelor;
- Transmiterea săptămânală/lunară a modificărilor legislative care privesc activitatea contabilă și fiscală;
- Elaborarea de studii, analize și sinteze pe diverse teme economice;
- Întocmirea de planuri de finanțare pe termen mediu și lung.
- Sprijin – Consultanță și asistență privind problemele contabile, financiare și fiscale;
- Prevenție – Punerea la dispoziția clienților a celor mai noi modificări legislative și fiscale, alături de sfaturi de implementare a schimbărilor;
- Îndrumare – Susținere, cu analize și planuri de finanțare, la fiecare decizie financiară majoră.
- Elaborarea de contracte economice;
- Elaborarea de contracte de muncă;
- Reprezentare în fața organelor fiscale și/sau a organelor statului care au atribuții de control;
- Asistență pe parcursul derulării activității de control și în fazele ulterioare;
- Reprezentare în litigii civile, comerciale.
- Prevenție – Anticiparea dificultăților prin care pot trece clienții și oferirea de soluții, atât formulând contracte comerciale care să le apere interesele, cât și prin înființarea unor proceduri de lucru, operaționale și contabile, care să respecte cadrul legal;
- Intervenție – Susținerea clienților în momentele dificile și oferirea de asistență atât pe parcursul derulării activității de control a ANAF, cât și în fazele ulterioare de contestație urmată de procedura juridică de apărare în fața instanțelor de judecată.
- Înființarea de societăți comerciale, persoane fizice autorizate sau fundații;
- Modificări ale statutului, obiectului de activitate sau situației juridice;
- Înregistrarea în scopuri de TVA;
- Mutări și modificări ale sediului și punctelor de lucru;
- Suspendarea activității;
- Consultanță pentru lichidarea administrativă.
Servicii premium adiționale
- Întocmirea dosarului prețurilor de transfer
- Reorganizări prin fuziune sau divizare
- Evaluări de afaceri și due-diligence
- Expertiză contabilă
- Audit intern și analize de risc
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice
Noaptea Albă a Filmului Românesc a revenit la București, Cluj-Napoca și Timișoara
Festivalul și concursul „George Enescu”, ediția 2024 – încununare a șase decenii de performanțe muzicale
O expoziție inedită despre măiestrie și fantezie în arhitectura interbelică
Cu dronele, la „înălțimea” unui spectacol multimedia: Simfonia Campionilor
Revitalizarea și valorizarea unui tezaur inestimabil: monumentele istorice