ANAF oferă asistență contribuabililor în domeniul fiscal și cel al tehnologiei informației prin intermediul unui Call-center

ANAF oferă asistență contribuabililor în domeniul fiscal și cel al tehnologiei informației prin intermediul unui Call-center

Telex » Știri 6 iulie, 17:34  

Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) anunță că oferă îndrumare și asistență contribuabililor în domeniul fiscal și cel al tehnologiei informației prin intermediul Call-center-ului, la numărul de telefon: 031.403.91.60. „Îndrumarea și asistența contribuabililor/plătitorilor constau în furnizarea de informații cu caracter general în legătură cu modul în care aceștia trebuie să procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligații de declarare sau de plată”, precizează ANAF, într-un comunicat.

De asemenea, agenții Call-center-ului oferă asistență contribuabililor și prin intermediul serviciului de chat în vederea accesării serviciilor disponibile pe portalul ANAF.

Prin intermediul Call-center-ului nu sunt oferite informații în domeniul contabil.

„În situația în care în timpul convorbirii telefonice, agenții Call-center constată că problematica expusă prezintă un grad ridicat de complexitate, contribuabilii vor fi îndrumați către alte canale prin care pot obține informațiile de care au nevoie”, subliniază reprezentanții ANAF.

(Copyright foto: 123RF Stock Photo)



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.