Analiză: Peste jumătate dintre companiile care vând produse şi servicii în România nu au prezenţă în online

Analiză: Peste jumătate dintre companiile care vând produse și servicii în România nu au prezență în online

Telex » Știri 23 octombrie 2020  

Peste jumătate dintre companiile care vând produse şi servicii în România (57%) nu au o prezenţă online printr-un website, arată o analiză de piaţă, realizată de un furnizor de servicii personalizate de software, dezvoltare sau strategie pentru antreprenori, informează Agerpres. „Această tendinţă negativă vine pe fondul unei pieţe interne subdimensionate, cauzată de gradul mic de digitalizare”, a declarat Laurenţiu Avramescu, coproprietar, 2web Software & Services. În acelaşi context, datele Eurostat, citate de 2web Software & Services, evidenţiază faptul că doar 43% dintre companiile din România au un website, lucru care situează România pe ultimul loc în Uniunea Europeană (UE), unde media este de 77%.

Potrivit sursei citate, România se clasează pe penultimul loc şi în ceea ce priveşte folosirea serviciilor cloud, cu doar 10% dintre companii care apelează la aceste instrumente, faţă de media din UE, de 26%. Mai mult, doar 17% dintre companii au implementate soluţii ERP, iar la nivelul UE media este de 34%.

(Copyright foto: 123RF Stock Photo)



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.