
ANCOM: Peste 3,3 milioane de numere portate în 8 ani de la lansarea serviciului
Telex » Știri
20 octombrie 2016
Din data de 21 octombrie 2008 când a fost lansat serviciul de portabilitate a numerelor și până la jumătatea lunii octombrie 2016 au fost portate 3.314.726 de numere, dintre care 2.679.104 sunt numere de telefonie mobilă și 635.622 sunt numere de telefonie fixă, precizează Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM), într-un comunicat. „Serviciul de portabilitate este unul dintre proiectele de succes ale Autorității, iar acest lucru s-a văzut încă de la lansarea din 2008, numărul utilizatorilor care au ales să-și porteze numărul de telefon crescând în mod constant. În cei opt ani de la lansare, peste 3,3 milioane de numere de telefon și-au schimbat rețeaua, dar nu și posesorul. Utilizatorii au putut beneficia astfel de cele mai bune oferte pentru necesitățile lor, având totodată la dispoziție un instrument de negociere în relația cu operatorii, aceștia promovând, la rândul lor, oferte din ce în ce mai competitive”, a declarat Cătălin Marinescu, președintele ANCOM.
Românii care au ales un alt operator, dar și-au păstrat numărul de telefon, au fost tot mai numeroși an de an: dacă în 2008 au fost realizate 15.681 de portări, în 2009 au fost 180.239 de portări, în 2010 numărul lor a fost de 221.219, în anul 2011 a ajuns până la 260.256, în anul 2012 s-au înregistrat 255.893 de portări, 274.137 de numere s-au portat în 2013, iar în anii 2014 și 2015 creșterea a fost semnificativă: 564.648 de portări, respectiv 844.477. De la începutul acestui an și până în prezent au fost portate 698.176 de numere de telefon.
Mesajele de suflet ale Zilei Culturii Naționale
Debutul muzical în 2023 sub „bagheta” performanței
Sezonul expozițional de iarnă, o sărbătoare a artei contemporane
La Târgul Gaudeamus 2022 a renăscut speranța că, în România prezentă și viitoare, cartea va ocupa locul pe care îl merită
Celebrități care au unit arta cu medicina: Brâncuși și Gerota
„Tichetele culturale”, un sprijin financiar pentru „consumatorii” de produse creative
Un turneu de succes al muzicii fără frontiere
Manifestări științifice și culturale, sub semnul „pedagogiei” utilului și frumosului