ASF a primit 72 de cereri de conciliere din partea clienților, cele mai multe în legătură cu RCA

Telex » Știri 24 februarie 2017  

Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) a primit 72 de cereri de conciliere din partea clienţilor nemulţumiţi, dintre care 27 au fost rezolvate definitiv, majoritatea privind asigurările auto obligatorii (RCA), în condiţiile în care nu există o transparenţă a modului în care sunt calculate daunele, iar felul în care asigurătorii transmit informaţiile crează suspiciuni, a declarat astăzi directorul direcţiei financiar-administrative din ASF, Claudiu Stănescu. Cererile au fost înregistrate în perioada august 2016 – februarie 2017, dar mai mult de jumătate au apărut în acest an, potrivit lui Stănescu. Din total, cele mai multe sunt pe zona de asigurare-reasigurare. „Este clar că zona de asigurare-reasigurare reprezintă un sector în care ne confruntăm cu cele mai multe solicitări, ele reprezentând circa 90% din total. RCA are cea mai mare pondere”, a spus Claudiu Stănescu, în cadrul unei conferinţe de profil.

Reprezentantul ASF a atras atenţia că nu există, din punctul de vedere al consumatorului, o transparenţă în modul în care sunt calculate daunele. În plus, modul în care asigurătorii transmit informaţiile creează suspiciuni în rândul clienţilor. Cele mai multe persoane care au apelat la conciliere vor să rezolve rapid şi definitiv problema pe care o au în relaţia cu asigurătorii, dar există o reticenţă din partea firmelor în acest sens, potrivit ASF.

(Sursa: News.ro)



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.