BCR a inaugurat, la București, primul Centru de Dialog Financiar

BCR a inaugurat, la București, primul Centru de Dialog Financiar

Telex » Știri 20 octombrie 2016  

BCR a inaugurat astăzi, la București, pe bulevardul Nicolae Bălcescu nr. 27-33, un nou concept de sucursală: Centrul de Dialog Financiar. Potrivit reprezentanților băncii, acesta reprezintă „concretizarea unui altfel de model de comunicare bancară, bazat pe educație financiară, care urmărește dezvoltarea unui dialog mult mai apropiat cu fiecare client. Sucursala vine cu o arhitectură modernă și deschisă, cu dispozitive bancare de ultimă generație, dar, cel mai important, cu o gamă largă de servicii de educație financiară”.

Centrul de Dialog Financiar a fost inaugurat în contextul în care BCR, împreună cu Unlock Market Research, au realizat, în această lună, studiul „Românii și educația financiară”, potrivit căruia 42% dintre conaționalii noștri se așteaptă ca educația financiară să fie oferită de bănci și specialiști în finanțe, în timp ce numai 18% cred că ar trebui să fie predată în școală și familie (13%). Conform aceluiași studiu, românii înțeleg prin educație financiară să împrumute bani numai atunci când sunt siguri că îi pot da înapoi (75% dintre respondenți), să nu cheltuiască mai mult decât câștigă (66%), să își prioritizeze cheltuielile curente (61%). Totodată, sondajul mai arată că doar unul din cinci români declară că are un cont de economii sau un depozit bancar și doar unul din patru își face un plan de cheltuieli amănunțit, în scris.

Potrivit Danei Demetrian, vicepreședinte pentru retail al BCR, Centrul de Dialog Financiar din București va funcționa de săptămâna viitoare, iar serviciile de educație financiară se vor derula pentru început timp de o oră pe săptămână, joia, în afara orelor din program (în intervalul orar 18.00-19.00). Banca își propune să deschidă astfel de centre în fiecare mare oraș al țării. În acest scop, peste 250 de angajați ai băncii parcurg, în prezent, un program complex de training, în urma căruia vor fi pregătiți să ofere celor interesați – companii sau persoane fizice – cele mai importante elemente și noțiuni cu privire la administrarea banilor, atât în managementul unei firme, cât și în planul finanțelor personale. „În cadrul Centrului de Dialog Financiar, suntem pregătiți să le spunem clienților cum să-și evalueze corect capacitățile financiare sau cum să-și seteze în mod realist obiectivele financiare, fie că vorbim despre economii, despre educația copiilor, despre vacanțe sau achiziții de proprietăți. Astfel, vom crea împreună un jurnal financiar de susținere a obiectivelor personale, așa încât clienții să-și poată construi propria independență financiară”, a mai precizat Dana Demetrian. (Al.R.)

Comentariile vor fi publicate doar după validarea acestora de către moderator. Nu vor fi publicate comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență sau la ură, precum și acuzații fără acoperire. Vă mulțumim!


Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.