Capitala va avea administrator public, care va coordona serviciile publice locale şi societăţile înfiinţate de CGMB

Capitala va avea administrator public, care va coordona serviciile publice locale și societățile înființate de CGMB

Telex » Știri 1 martie 2017  

Consilierii generali au aprobat înființarea funcției de administrator public, persoana care va ocupa postul, prin concurs, urmând să coordoneze aparatul de specialitate al primarului general, instituțiile și serviciile publice de interes local, precum și societățile comerciale înființate de Consiliul General al Municipiului București (CGMB). Potrivit proiectului de hotărâre, pentru ocuparea acestei funcții se va desfășura un concurs constând într-o selecție în prealabil a dosarului, urmată de o probă scrisă și un interviu.

Administratorul public se va afla în subordinea directă a primarului general. De asemenea, primarul general poate delega către administratorul public calitatea de ordonator principal de credite, dar poate îndeplini și orice alte atribuții specifice postului, încredințate de primar. Administratorul public va primi un salariu de bază cel puțin cât al secretarului general al Primăriei Capitalei și cel mult indemnizația primarului general. „Multitudinea și complexitatea problemelor cu care se confruntă municipiul București impun profesionalizarea sistemului decizional și executiv de la nivelul administrației, instituția administratorului public devenind, în acest context, o componentă importantă a managementului public modern, la nivel executiv”, se arată în expunerea de motive a proiectului de hotărâre.

(Sursa: News.ro)



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.