CHAT – un nou serviciu electronic al ANAF, disponibil din 22 noiembrie

CHAT – un nou serviciu electronic al ANAF, disponibil din 22 noiembrie

Telex » Știri 17 noiembrie 2021  

Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) anunță lansarea serviciului electronic CHAT, disponibil pe site-ul instituției www.anaf.ro,  începând din 22 noiembrie 2021. Acest serviciu se află în fază de testare până la sfârșitul anului și poate fi accesat la următorul link: www.anaf.ro/.../call_center.

„Prin intermediul serviciului de CHAT, contribuabilii pot beneficia de asistență în vederea accesării serviciilor disponibile pe portalul instituțional. În situația în care contribuabilii doresc alte informații decât cele cu privire la serviciile disponibile pe portalul ANAF, aceștia sunt rugați să apeleze la celelalte modalități de acordare a asistenței, cum ar fi Call Center-ul ANAF”, se menționează în comunicat.

(Copyright foto: 123RF Stock Photo)



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.