CNIPMMR și Fundația Romanian Business Leaders: recomandări pentru candidații la alegerile locale
Telex » Știri 24 mai 2016
Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR), în parteneriat cu Fundaţia Romanian Business Leaders, a lansat astăzi „Ghidul măsurilor economice pentru candidații la alegerile locale”, document care are ca principal obiectiv formularea de propuneri inovative în sfera măsurilor economice pe care administraţia publică locală le poate implementa la nivelul comunităţii.
- sprijinirea şi promovarea antreprenoriatului;
- accesul IMM-urilor la finanţare adecvată;
- inovare;
- accesul la pieţe şi internaţionalizarea IMM-urilor;
- reactivitatea administraţiei publice.
„Consider că unul dintre cele mai importante roluri în susţinerea dezvoltării economice din România îl ocupă managementul localitaţii, motorul economiei locale. Ghidul prezentat vine în sprijinul candidaţilor la alegerile locale şi oferă un cadru de măsuri economice pe care aceştia trebuie să le aibă în vedere. Pe lângă abilitatea de manager a acestuia, viziunea axată pe dezvoltare, obiective măsurabile şi clare şi propuneri inovative, scopul fiecărui candidat trebuie să fie reprezentat de dezvoltarea economică a localităţii. Invităm candidaţii din întreg spectrul politic şi candidaţii independenţi să preia măsurile cuprinse în acest ghid”, a afirmat Florin Jianu, preşedintele CNIPMMR, cu prilejul evenimentului de lansare a „Ghidului”. (Al.R.)
Susținere financiară suplimentară pentru protejarea „Tezaurului Uman Viu”
ArtSafari: cinci expoziții de excepție cu opere ale marilor artiști plastici români
Istoria Teatrului, o „scenă” pentru eternitate
Cartea pentru copii, de la „Cenușăreasă” la podiumul premianților
Monumentele istorice, comori pentru eternitate
La MNAR, filmul de artă este la el acasă
România devine un hub cultural-artistic atestat și de un important festival cinematografic
Lectura, ca mod de viață atestat și de o stație de metrou