
CNIPMMR și Fundația Romanian Business Leaders: recomandări pentru candidații la alegerile locale
Telex » Știri
24 mai 2016
Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România (CNIPMMR), în parteneriat cu Fundația Romanian Business Leaders, a lansat astăzi „Ghidul măsurilor economice pentru candidații la alegerile locale”, document care are ca principal obiectiv formularea de propuneri inovative în sfera măsurilor economice pe care administrația publică locală le poate implementa la nivelul comunității.
- sprijinirea și promovarea antreprenoriatului;
- accesul IMM-urilor la finanțare adecvată;
- inovare;
- accesul la piețe și internaționalizarea IMM-urilor;
- reactivitatea administrației publice.
„Consider că unul dintre cele mai importante roluri în susținerea dezvoltării economice din România îl ocupă managementul localitații, motorul economiei locale. Ghidul prezentat vine în sprijinul candidaților la alegerile locale și oferă un cadru de măsuri economice pe care aceștia trebuie să le aibă în vedere. Pe lângă abilitatea de manager a acestuia, viziunea axată pe dezvoltare, obiective măsurabile și clare și propuneri inovative, scopul fiecărui candidat trebuie să fie reprezentat de dezvoltarea economică a localității. Invităm candidații din întreg spectrul politic și candidații independenți să preia măsurile cuprinse în acest ghid”, a afirmat Florin Jianu, președintele CNIPMMR, cu prilejul evenimentului de lansare a „Ghidului”. (Al.R.)

București, pol european și mondial al securității cibernetice
Farmecul de neegalat al anilor de studenție
În urmă cu 110 ani, Henri Coandă a scris istorie: primul zbor al unui avion cu reacție
Adaptarea la vremuri și capacitatea de a birui dificultățile
Târgul de Carte Gaudeamus a rămas vizibil și atractiv
Nimic nu poate înlocui călătoriile, dar soluții parțiale există
Ziua Internațională a Internetului – pledoarie pentru armonizarea „spațiului virtual” cu „spațiul vital”
Crizantema de Aur în vreme de pandemie