CNIPMMR și Fundația Romanian Business Leaders: recomandări pentru candidații la alegerile locale

Telex » Știri 24 mai 2016  

Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR), în parteneriat cu  Fundaţia Romanian Business Leaders, a lansat astăzi „Ghidul măsurilor economice pentru candidații la alegerile locale”, document care are ca principal obiectiv formularea de propuneri inovative în sfera măsurilor economice pe care administraţia publică locală le poate implementa la nivelul comunităţii.

Ghidul include 30 de măsuri în următoarele cinci domenii:
  • sprijinirea şi promovarea antreprenoriatului;
  • accesul IMM-urilor la finanţare adecvată;
  • inovare;
  • accesul la pieţe şi internaţionalizarea IMM-urilor;
  • reactivitatea administraţiei publice.

„Consider că unul dintre cele mai importante roluri în susţinerea dezvoltării economice din România îl ocupă managementul localitaţii, motorul economiei locale. Ghidul prezentat vine în sprijinul candidaţilor la alegerile locale şi oferă un cadru de măsuri economice pe care aceştia trebuie să le aibă în vedere. Pe lângă abilitatea de manager a acestuia, viziunea axată pe dezvoltare, obiective măsurabile şi clare şi propuneri inovative, scopul fiecărui candidat trebuie să fie reprezentat de dezvoltarea economică a localităţii. Invităm candidaţii din întreg spectrul politic şi candidaţii independenţi să preia măsurile cuprinse în acest ghid”, a afirmat Florin Jianu, preşedintele CNIPMMR, cu prilejul evenimentului de lansare a „Ghidului”. (Al.R.)

CNIPMMR şi Fundaţia Romanian Business Leaders: recomandări pentru candidaţii la alegerile locale


Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.