Competent Accounting, din Oradea – Premiul special al anului 2015 în Topul local al celor mai bune societăți membre CECCAR, filiala Bihor

Competent Accounting, din Oradea – Premiul special al anului 2015 în Topul local al celor mai bune societăți membre CECCAR, filiala Bihor

Numărul 13, 21 iunie - 4 iulie 2016  »  Cariere. Drumul spre performanță

Experiență de peste 10 ani, competențe dovedite

Grupul COMPETENT a fost fondat în anul 2002, pornind la drum cu un singur expert contabil, în calitate de unic asociat. Grupul oferă servicii integrate de contabilitate primară, financiară, de gestiune, servicii de salarizare și consultanță, bazându-se pe activitatea a peste 15 profesioniști.

COMPETENT se mândrește cu echipa sa, motivată și eficientă, care respectă standardele de calitate și integritate și se dezvoltă într-un mediu de afaceri dinamic. Grupul investește în permanență resurse considerabile pentru a oferi angajaților cele mai bune instrumente și metode de învățare și dezvoltare, iar eforturile sale au fost răsplătite: portofoliul de clienți este în creștere – peste 240 de clienți, de la entități mici până la multinaționale, birouri de executori judecătorești, persoane fizice autorizate, întreprinderi individuale, sindicate, ONG-uri, gama de servicii este în continuă expansiune, a construit o afacere flexibilă și complexă pregătită să se dezvolte la standarde internaționale.

Servicii

 Contabilitate primară
– Întocmirea registrului de casă, a jurnalelor de cumpărări-vânzări etc.;
– Operarea notelor de intrare-recepție;
– Înregistrarea bonurilor de consum etc.;
– Întocmirea raportului zilnic de gestiune.

 Contabilitate financiară și de gestiune
– Înregistrarea documentelor contabile conform normelor în vigoare;
– Întocmirea Registrului-jurnal și a balanței lunare de verificare;
– Calcularea obligațiilor de plată și întocmirea documentelor necesare pentru plata acestora;
– Întocmirea decontului de TVA;
– Întocmirea și depunerea fișelor fiscale și a declarațiilor privind taxele și impozitele;
– Întocmirea și depunerea bilanțului contabil;
– Analiza rapoartelor contabile;
– Întocmirea de rapoarte financiar-contabile la cerere, conform legislației în vigoare.

 Servicii de salarizare și personal
– Întocmirea contractelor de muncă;
– Întocmirea dosarelor personale;
– Întocmirea statelor de plată și calculul contribuțiilor aferente salariilor;
– Întocmirea ordinelor de plată și a foilor de vărsământ;
– Efectuarea plăților la administrația financiară;
– Întocmirea și depunerea lunară a declarațiilor 112;
– Întocmirea anuală a declarațiilor 205;
– Calculul și evidența concediilor;
– Întocmirea adeverințelor solicitate de salariați;
– Întocmirea actelor adiționale la contractele de muncă;
– Operarea în registrul de evidență a salariaților (REVISAL);
– Întocmirea și depunerea dosarului pentru convenție în vederea obținerii subvenției de la AJOFM pentru categoriile de personal prevăzute de lege;
– Întocmirea documentației pentru CASS;
– Consultanță privind salarizarea, ROI, ROF, fișa postului.

Alte servicii conexe
– Externalizarea serviciilor contabile;
– Expertize contabile judiciare și extrajudiciare;
– Înființarea de societăți comerciale;
– Modificarea/actualizarea actului constitutiv, relația cu Registrul Comerțului și Administrația Financiară;
– Consultanță tehnică, administrativă și procedurală;
– Audit și cenzorat;
– Reprezentarea clienților în fața organelor de control și a instituțiilor administrative.
Comentariile vor fi publicate doar după validarea acestora de către moderator. Nu vor fi publicate comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență sau la ură, precum și acuzații fără acoperire. Vă mulțumim!


Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.