Experiență de peste 10 ani, competențe dovedite
Grupul COMPETENT a fost fondat în anul 2002, pornind la drum cu un singur expert contabil, în calitate de unic asociat. Grupul oferă servicii integrate de contabilitate primară, financiară, de gestiune, servicii de salarizare și consultanță, bazându-se pe activitatea a peste 15 profesioniști.
COMPETENT se mândrește cu echipa sa, motivată și eficientă, care respectă standardele de calitate și integritate și se dezvoltă într-un mediu de afaceri dinamic. Grupul investește în permanență resurse considerabile pentru a oferi angajaților cele mai bune instrumente și metode de învățare și dezvoltare, iar eforturile sale au fost răsplătite: portofoliul de clienți este în creștere – peste 240 de clienți, de la entități mici până la multinaționale, birouri de executori judecătorești, persoane fizice autorizate, întreprinderi individuale, sindicate, ONG-uri, gama de servicii este în continuă expansiune, a construit o afacere flexibilă și complexă pregătită să se dezvolte la standarde internaționale.
Servicii
● Contabilitate primară
– Întocmirea registrului de casă, a jurnalelor de cumpărări-vânzări etc.;
– Operarea notelor de intrare-recepție;
– Înregistrarea bonurilor de consum etc.;
– Întocmirea raportului zilnic de gestiune.
● Contabilitate financiară și de gestiune
– Înregistrarea documentelor contabile conform normelor în vigoare;
– Întocmirea Registrului-jurnal și a balanței lunare de verificare;
– Calcularea obligațiilor de plată și întocmirea documentelor necesare pentru plata acestora;
– Întocmirea decontului de TVA;
– Întocmirea și depunerea fișelor fiscale și a declarațiilor privind taxele și impozitele;
– Întocmirea și depunerea bilanțului contabil;
– Analiza rapoartelor contabile;
– Întocmirea de rapoarte financiar-contabile la cerere, conform legislației în vigoare.
● Servicii de salarizare și personal
– Întocmirea contractelor de muncă;
– Întocmirea dosarelor personale;
– Întocmirea statelor de plată și calculul contribuțiilor aferente salariilor;
– Întocmirea ordinelor de plată și a foilor de vărsământ;
– Efectuarea plăților la administrația financiară;
– Întocmirea și depunerea lunară a declarațiilor 112;
– Întocmirea anuală a declarațiilor 205;
– Calculul și evidența concediilor;
– Întocmirea adeverințelor solicitate de salariați;
– Întocmirea actelor adiționale la contractele de muncă;
– Operarea în registrul de evidență a salariaților (REVISAL);
– Întocmirea și depunerea dosarului pentru convenție în vederea obținerii subvenției de la AJOFM pentru categoriile de personal prevăzute de lege;
– Întocmirea documentației pentru CASS;
– Consultanță privind salarizarea, ROI, ROF, fișa postului.
Alte servicii conexe
– Externalizarea serviciilor contabile;
– Expertize contabile judiciare și extrajudiciare;
– Înființarea de societăți comerciale;
– Modificarea/actualizarea actului constitutiv, relația cu Registrul Comerțului și Administrația Financiară;
– Consultanță tehnică, administrativă și procedurală;
– Audit și cenzorat;
– Reprezentarea clienților în fața organelor de control și a instituțiilor administrative.
Un veritabil boom al turismului cultural-artistic și sportiv
„Bucharest Opera Festival”, încununarea unui centenar de remarcabile realizări muzicale
Sezonul cultural estival, oferte pentru toate preferințele
BookFest 2022 – 5 zile de călătorie din România până în Țara Soarelui-Răsare
Târgul European al Castelelor, între lupte de cavaleri și spectacole de muzică modernă
Concursul internațional „George Enescu”. Pe podium, înalta ținută artistică și virtuțile talentului
Cu privirea din prezent spre un trecut fondator. O expoziție internațională Leonardo da Vinci, la Bușteni
Un regal artistic sub prestigioasa emblemă a „Cununii Carpaților”