Destinația turistică #România a fost promovată în cadrul primei ediții virtuale a Târgului Internațional WTM Londra
Telex » Știri 13 noiembrie 2020
M
„România este o prezență constantă la WTM Londra, participând încă de la debutul acestuia, în 1980. Tradiția a fost dusă mai departe și în acest an, în ciuda restricțiilor de călătorie impuse, țara noastră putând să își prezinte oferta turistică în cadrul unui stand virtual. Precizăm că Regatul Unit se situează în top 10 piețe de interes, după numărul sosirilor de turiști și al înnoptărilor în unitățile de cazare din țara noastră. Destinațiile preferate ale acestora sunt cele însorite, cu plaje, însă, în egală măsură, caută turismul medical, cultural, în natură, de tip city break, dar și turismul activ și de evenimente. Potenţialul României dispune de toate aceste tipuri de vacanţe, astfel că WTB Londra a fost un moment oportun pentru promovarea lor, în perspectiva momentului reluării circulației turistice internaționale”, subliniază MEEMA.
Cartea pentru copii, de la „Cenușăreasă” la podiumul premianților
Monumentele istorice, comori pentru eternitate
La MNAR, filmul de artă este la el acasă
România devine un hub cultural-artistic atestat și de un important festival cinematografic
Lectura, ca mod de viață atestat și de o stație de metrou
Corul Madrigal. Concerte ale valorilor muzicale la superlativ
Expozițiile, gazde primitoare pentru arte și profesii
Voluntariatul, act de voință în sprijinul culturii și artei