Durata de remediere a deranjamentelor la internet mobil, în scădere cu peste 30%
Telex » Știri 16 august 2016
A
Raportul complet ANCOM conține detalii despre mai mulți parametri administrativi prin care Autoritatea monitorizează calitatea serviciului de acces la internet fix și mobil oferit de furnizorii din România: termenul necesar pentru furnizarea serviciului de acces la internet, termenul de remediere a deranjamentelor, frecvenţa reclamaţiilor utilizatorului final, frecvenţa reclamaţiilor referitoare la deranjamente, frecvenţa reclamaţiilor privind corectitudinea facturării și termenul de soluţionare a reclamaţiilor primite de la utilizatorii finali. Datele cuprinse în Raport arată în general o îmbunătățire a valorilor medii aferente tuturor indicatorilor administrativi de calitate, atât pentru serviciile de acces la internet furnizate la punct fix cât și pentru cele furnizate la puncte mobile, ceea ce indică o îmbunătățire a calității serviciilor de acces la internet oferite pe piața comunicațiilor electronice din România.
Cele mai recente statistici publicate de ANCOM arată că în România erau utilizate la finalul anului 2015 un număr de 4,3 milioane de conexiuni la internet fix și 18,7 milioane de conexiuni la internet mobil.
Cartea pentru copii, de la „Cenuşăreasă” la podiumul premianţilor
Monumentele istorice, comori pentru eternitate
La MNAR, filmul de artă este la el acasă
România devine un hub cultural-artistic atestat şi de un important festival cinematografic
Lectura, ca mod de viaţă atestat şi de o staţie de metrou
Corul Madrigal. Concerte ale valorilor muzicale la superlativ
Expoziţiile, gazde primitoare pentru arte şi profesii
Voluntariatul, act de voinţă în sprijinul culturii şi artei