
Educația contabilă, între digitalizare și criza generată de pandemia de COVID-19
Numărul 45, 17-23 nov. 2020 » Expertiza și auditul afacerilor
Rezumat: Prezentul articol constituie o analiză cu privire la efectele provocărilor actuale generate în principal de digitalizare, dar și de criza provocată de pandemia de COVID-19 asupra organismelor profesionale și a dezvoltării profesionale continue a membrilor lor. În lupta continuă pentru adaptare și supraviețuire purtată atât în interesul propriu, cât și în cel al clienților lor, profesioniștii contabili trebuie să găsească soluții pentru a lua cele mai bune decizii și pentru a-și optimiza activitatea în vederea satisfacerii solicitărilor pieței actuale. Este necesară o viziune pe termen lung care să se concentreze pe educația contabilă, bazată pe dezvoltarea de noi competențe contabile care le depășesc cele tradiționale și care pot avea ca rezultat trecerea de la o abordare retrospectivă la una bazată pe previziune.
Clasificare JEL: A20, A29, M41, O33, H12
Articolul complet este disponibil în numărul 10/2020 al CECCAR Business Review.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
Sub egida UNESCO, valorile culturii românești se bucură în lume de o tot mai largă recunoaștere
Capodopere ale lui Picasso și Dali strălucesc pe firmamentul cultural românesc
Radiodifuziunea Română la a 95-a aniversare; un serviciu public pentru milioane de ascultători
Un Barometru „oglindă” al dinamicii consumului cultural
Bani pentru cultură, generatori de valoare adăugată la scară locală și națională
Săptămâna Teatrului Tânăr, o probă de „anduranță” a tradiției și inovației artistice
KINOdiseea de la București, o „călătorie” fascinantă în lumea filmului
Festivalul „George Enescu”, un brand național consacrat absolut la scară mondială