
Educația contabilă, între digitalizare și criza generată de pandemia de COVID-19
Numărul 45, 17-23 nov. 2020 » Expertiza și auditul afacerilor
Rezumat: Prezentul articol constituie o analiză cu privire la efectele provocărilor actuale generate în principal de digitalizare, dar și de criza provocată de pandemia de COVID-19 asupra organismelor profesionale și a dezvoltării profesionale continue a membrilor lor. În lupta continuă pentru adaptare și supraviețuire purtată atât în interesul propriu, cât și în cel al clienților lor, profesioniștii contabili trebuie să găsească soluții pentru a lua cele mai bune decizii și pentru a-și optimiza activitatea în vederea satisfacerii solicitărilor pieței actuale. Este necesară o viziune pe termen lung care să se concentreze pe educația contabilă, bazată pe dezvoltarea de noi competențe contabile care le depășesc cele tradiționale și care pot avea ca rezultat trecerea de la o abordare retrospectivă la una bazată pe previziune.
Clasificare JEL: A20, A29, M41, O33, H12
Articolul complet este disponibil în numărul 10/2020 al CECCAR Business Review.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
Flacăra culturii europene se aprinde la Timişoara
Mesajele de suflet ale Zilei Culturii Naţionale
Debutul muzical în 2023 sub „bagheta” performanţei
Sezonul expoziţional de iarnă, o sărbătoare a artei contemporane
La Târgul Gaudeamus 2022 a renăscut speranţa că, în România prezentă şi viitoare, cartea va ocupa locul pe care îl merită
Celebrităţi care au unit arta cu medicina: Brâncuşi şi Gerota
„Tichetele culturale”, un sprijin financiar pentru „consumatorii” de produse creative
Un turneu de succes al muzicii fără frontiere