
Educația contabilă, între digitalizare și criza generată de pandemia de COVID-19
Numărul 45, 17-23 nov. 2020 » Expertiza și auditul afacerilor
Rezumat: Prezentul articol constituie o analiză cu privire la efectele provocărilor actuale generate în principal de digitalizare, dar și de criza provocată de pandemia de COVID-19 asupra organismelor profesionale și a dezvoltării profesionale continue a membrilor lor. În lupta continuă pentru adaptare și supraviețuire purtată atât în interesul propriu, cât și în cel al clienților lor, profesioniștii contabili trebuie să găsească soluții pentru a lua cele mai bune decizii și pentru a-și optimiza activitatea în vederea satisfacerii solicitărilor pieței actuale. Este necesară o viziune pe termen lung care să se concentreze pe educația contabilă, bazată pe dezvoltarea de noi competențe contabile care le depășesc cele tradiționale și care pot avea ca rezultat trecerea de la o abordare retrospectivă la una bazată pe previziune.
Clasificare JEL: A20, A29, M41, O33, H12
Articolul complet este disponibil în numărul 10/2020 al CECCAR Business Review.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
Bookfest 2023, un autentic festival al cărții de calitate
La Festivalul Filmului European, calitatea artistică pe „prim-plan”
Noaptea Muzeelor, un festival național al artei și culturii
Viitorul începe azi: performanțe internaționale ale tinerilor
Capodopere ale artei universale, de la Brukenthal la Art Safari și retur
În Săptămâna Mare, Corul Madrigal a susținut… Mari Concerte
Susținerea financiară a proiectelor culturale, în consonanță cu cererea publicului
La Art Safari, omul contemporan în expresia lui artistică