Google a lansat platforma educațională „Atelierul Digital”

Telex » Știri 26 aprilie 2016  

Tinerii români care doresc să-și dezvolte abilitățile în domeniul marketingului digital au la dispoziție, începând de marți, platforma educațională online „Atelierul Digital”, lansată și dezvoltată de Google, care estimează că circa 30.000 de studenți pot beneficia de avantajele noii inițiative.

„Atelierul Digital” oferă pregătire în lumea digitală sub forma unor cursuri video gratuite pe o gamă cuprinzătoare de domenii: de la cum să-ți construiești prezența online la campanii de marketing în social media sau utilizarea mediului mobil, pentru a atrage noi clienți.

Utilizatorii pot alege o anumită temă pentru care vor să se pregătească sau să urmeze întregul curs online. La final, pot alege să dea un test și, dacă îl trec, vor primi o certificare din partea Google și IAB Europe. Întregul curs cuprinde 89 de lecții, împărțite în 23 de teme.

Google va investi 42 de milioane de euro, în 2016, pentru a crește nivelul cunoștințelor digitale în rândul companiilor și persoanelor din Europa, prin pregătirea unui număr și mai mare de antreprenori și studenți. Programul „Atelierul Digital” lansat marți în România este parte din această inițiativă.

(Sursa: Agerpres)



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.