Google a lansat platforma educațională „Atelierul Digital”
Telex » Știri 26 aprilie 2016
Tinerii români care doresc să-și dezvolte abilitățile în domeniul marketingului digital au la dispoziție, începând de marți, platforma educațională online „Atelierul Digital”, lansată și dezvoltată de Google, care estimează că circa 30.000 de studenți pot beneficia de avantajele noii inițiative.
„Atelierul Digital” oferă pregătire în lumea digitală sub forma unor cursuri video gratuite pe o gamă cuprinzătoare de domenii: de la cum să-ți construiești prezența online la campanii de marketing în social media sau utilizarea mediului mobil, pentru a atrage noi clienți.
Utilizatorii pot alege o anumită temă pentru care vor să se pregătească sau să urmeze întregul curs online. La final, pot alege să dea un test și, dacă îl trec, vor primi o certificare din partea Google și IAB Europe. Întregul curs cuprinde 89 de lecții, împărțite în 23 de teme.
Google va investi 42 de milioane de euro, în 2016, pentru a crește nivelul cunoștințelor digitale în rândul companiilor și persoanelor din Europa, prin pregătirea unui număr și mai mare de antreprenori și studenți. Programul „Atelierul Digital” lansat marți în România este parte din această inițiativă.
(Sursa: Agerpres)
Susținere financiară suplimentară pentru protejarea „Tezaurului Uman Viu”
ArtSafari: cinci expoziții de excepție cu opere ale marilor artiști plastici români
Istoria Teatrului, o „scenă” pentru eternitate
Cartea pentru copii, de la „Cenușăreasă” la podiumul premianților
Monumentele istorice, comori pentru eternitate
La MNAR, filmul de artă este la el acasă
România devine un hub cultural-artistic atestat și de un important festival cinematografic
Lectura, ca mod de viață atestat și de o stație de metrou