Kantar: Românii vor aloca, în medie, 2.200 de lei pentru cumpărăturile de Black Friday

Kantar: Românii vor aloca, în medie, 2.200 de lei pentru cumpărăturile de Black Friday

Telex » Știri 12 noiembrie 2020  

Mai mult de jumătate dintre români (54%) vor cumpăra cel puțin un produs în cadrul campaniei de reduceri Black Friday din acest an, iar bugetul mediu alocat este de 2.200 de lei, arată datele studiului Kantar România, citate de Agerpres. Cercetarea de specialitate evidențiază o preferință crescută pentru mediul online în rândul potențialilor cumpărători de Black Friday. Astfel, 46% dintre aceștia se gândesc prima oară la un magazin online, în creștere cu 20% față de anul trecut.

În privința produselor pe care doresc să le cumpere, datele Kantar relevă un interes crescut pentru produse destinate întregii familii, precum electrocasnice și televizoare, dar și pentru telefoane mobile și îmbrăcăminte. Pe listă se mai regăsesc: laptopurile, articolele Home & Deco și încălțămintea.

Studiul Kantar România a fost realizat în perioada 27 - 30 octombrie pe un eșantion de 2.003 respondenți, cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani, din întreaga țară.

(Copyright foto: 123RF Stock Photo)



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.