Kantar: Românii vor aloca, în medie, 2.200 de lei pentru cumpărăturile de Black Friday
Telex » Știri 12 noiembrie 2020
Mai mult de jumătate dintre români (54%) vor cumpăra cel puţin un produs în cadrul campaniei de reduceri Black Friday din acest an, iar bugetul mediu alocat este de 2.200 de lei, arată datele studiului Kantar România, citate de Agerpres. Cercetarea de specialitate evidenţiază o preferinţă crescută pentru mediul online în rândul potenţialilor cumpărători de Black Friday. Astfel, 46% dintre aceştia se gândesc prima oară la un magazin online, în creştere cu 20% faţă de anul trecut.
În privinţa produselor pe care doresc să le cumpere, datele Kantar relevă un interes crescut pentru produse destinate întregii familii, precum electrocasnice şi televizoare, dar şi pentru telefoane mobile şi îmbrăcăminte. Pe listă se mai regăsesc: laptopurile, articolele Home & Deco şi încălţămintea.
Studiul Kantar România a fost realizat în perioada 27 - 30 octombrie pe un eşantion de 2.003 respondenţi, cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani, din întreaga ţară.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
Susținere financiară suplimentară pentru protejarea „Tezaurului Uman Viu”
ArtSafari: cinci expoziții de excepție cu opere ale marilor artiști plastici români
Istoria Teatrului, o „scenă” pentru eternitate
Cartea pentru copii, de la „Cenușăreasă” la podiumul premianților
Monumentele istorice, comori pentru eternitate
La MNAR, filmul de artă este la el acasă
România devine un hub cultural-artistic atestat și de un important festival cinematografic
Lectura, ca mod de viață atestat și de o stație de metrou