Metrorex lansează o campanie dedicată reciclării

Metrorex lansează o campanie dedicată reciclării

Telex » Știri 30 iulie 2021  

În schimbul a cinci PET-uri, sticle sau doze de aluminiu se va primi o cartelă de metrou cu o călătorie

PUBLICITATE
Metrorex, în parteneriat cu Eco Synergy și Rematholding, anunță lansarea campaniei „PET=BILET”, ce are ca scop atât încurajarea colectării și reciclării deșeurilor, cât și creșterea interesului cetățenilor pentru călătoria cu metroul – transport ecologic, nepoluant. „Prin această campanie se dorește sensibilizarea opiniei publice și creșterea gradului de conștientizare cu privire la importanța protejării mediului înconjurător”, precizează Metrorex, într-un comunicat.

Campania se derulează în perioada 2 – 20 august a.c. în stațiile de metrou Dimitrie Leonida și Pipera (intrarea principală) la standul partenerilor Metrorex. Călătorii vor oferi cinci deșeuri (PET-uri, sticle sau doze de aluminiu), iar în schimb vor primi o cartelă de metrou cu o călătorie.

„Astfel de campanii sunt necesare pentru schimbarea comportamentului cetățenilor cu privire la păstrarea mediului înconjurător curat și nepoluat, dar și pentru promovarea beneficiilor utilizării transportului subteran ca mijloc de transport ecologic”, a declarat Ștefan Paraschiv, directorul general al Metrorex.

(Copyright foto: 123RF Stock Photo)



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.