O companie feroviară niponă a lansat „vagoanele-birou”, pe fondul răspândirii telemuncii

O companie feroviară niponă a lansat „vagoanele-birou”, pe fondul răspândirii telemuncii

Numărul 44-45, 24 nov. - 7 dec. 2021  »  Roza vânturilor

Compania feroviară niponă East Japan Railway Co (JR East) a pus în circulație primele sale „vagoane-birou”, care vor funcționa pe mai multe linii ale trenurilor de mare viteză „shinkansen”, pe fondul necesității de adaptare la un nou stil de lucru determinat de pandemia de coronavirus, relatează Kyodo, preluat de Agerpres. Pasagerii din aceste vagoane pot vorbi la telefon și lua parte la întâlniri virtuale stând pe locurile lor, activități care sunt descurajate în restul trenului. Acest sistem funcționează, de zilele trecute, în vagoanele Nr. 8 ale trenurilor de pe trei linii ce fac legătura între Tokyo și orașe din nordul și centrul țării și nu presupune costuri suplimentare din partea călătorilor. „Vrem să susținem un nou mod de lucru, care să nu fie legat de timp și spațiu”, a declarat un responsabil al JR East. Pasagerilor li se vor mai pune la dispoziție ochelari inteligenți și separatoare pentru mese.

Compania speră ca noul serviciu să-i ajute pe pasageri să combine munca online cu călătoritul, stimulând totodată cererea de călătorii de afaceri, care a scăzut din cauza pandemiei.

Pentru a evita aglomerația, aceste spații de lucru nu vor fi disponibile și în weekend, de sărbătorile publice și în perioada Anului Nou.

(Copyright foto: 123RF Stock Photo)




Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.