O nouă campanie de conștientizare a pericolelor din mediul online, dedicată copiilor
Telex » Știri 30 septembrie 2020
U
PUBLICITATE
dintre producătorii şi dezvoltatorii de soluţii criptografice şi servicii din România a lansat campania de conştientizare Cyber4Kids, prin care internetul devine mai prietenos pentru copii, informează Agerpres. Potrivit unui comunicat al iniţiatorului campaniei, certSIGN, timp de opt săptămâni, pe canalul de YouTube dedicat, copiii şi părinţii vor fi conectaţi împreună la aventurile pe care le trăiesc copiii în Cyber City. „O serie de video-uri animate, create special să fie pe placul celor mici, dar şi să-i facă pe adulţi să conştientizeze pericolele nevăzute din mediul online, vor conţine sfaturi şi reguli de accesare a site-urilor sau jocurilor online, de descărcare a aplicaţiilor sau despre modul de construire a parolelor cu grad ridicat de securitate, precum şi multe alte lucruri interesante. Acţiunea se desfăşoară în capitala internetului, Cyber City, iar personajul principal este chiar copilul tău, un Super Cyber Erou, care va aduna pe parcursul campaniei o multitudine de «obiecte magice», care să-l ajute să crească în siguranţă şi să depăşească toate obstacolele din mediul virtual. Aventurile din oraşul super eroilor pot fi urmărite pe www.cyber4kids.ro şi pe canalele de socializare ale companiei (YouTube, Facebook, Instagram, LinkedIN, Twitter)”, se precizează în comunicat.(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
Cartea pentru copii, de la „Cenușăreasă” la podiumul premianților
Monumentele istorice, comori pentru eternitate
La MNAR, filmul de artă este la el acasă
România devine un hub cultural-artistic atestat și de un important festival cinematografic
Lectura, ca mod de viață atestat și de o stație de metrou
Corul Madrigal. Concerte ale valorilor muzicale la superlativ
Expozițiile, gazde primitoare pentru arte și profesii
Voluntariatul, act de voință în sprijinul culturii și artei