Oportunități de dezvoltare pentru start-up-uri
Numărul 4, 19-25 aprilie 2016 » Dezvoltare personală
Start-up-urile sunt așteptate joi, 21 aprilie, la sediul partenerilor de la Bursa de Valori București, la prima ediție din 2016 a atelierului Warm-Up, marca Investment Ready. 20 de start-up-uri vor învăța cum să se dezvolte, apoi sunt evaluate în cadrul atelierului Warm-Up, care se desfășoară pe durata întregii zile. La finalul evenimentului, două start-up-uri care demonstrează cel mai înalt potențial vor fi selectate pentru a participa la programul dedicat antreprenorilor central și est-europeni creat de Investment-Ready Academy, la Viena. Evenimentul este destinat proprietarilor de start-up-uri sau de proiecte în fază incipientă care pot avea un impact social.
Organizatorii spun că, la fel ca la edițiile anterioare, la atelierul Warm-Up din 21 aprilie se va lucra intensiv: primii pași sunt de familiarizare a antreprenorilor români cu conceptele Investment Ready Academy, apoi atragerea și selectarea inițiativelor viabile de afaceri; urmează realizarea de conexiuni cu investitorii cu experiență și crearea legăturilor între aceste inițiative și investitorii locali. Cele două start-up-uri câștigătoare vor beneficia de programele de pregătire la nivel înalt ale Investment Ready Academy, la Viena, în trei module de studiu care au ca scop perfecționarea modelului de afaceri, construirea unui dosar atractiv pentru investiții, prezentarea în fața investitorilor de impact, precum și realizarea unei rețele de suport formate din inițiative similare din Europa și mentori dedicați din același domeniu. „Ținta de ansamblu a Investment Ready Academy este crearea unui ecosistem de start-up-uri sustenabile și a unei piețe active de investiții în Europa Centrală și de Est”, se precizează într-un comunicat al organizatorilor.
Sub egida UNESCO, valorile culturii românești se bucură în lume de o tot mai largă recunoaștere
Capodopere ale lui Picasso și Dali strălucesc pe firmamentul cultural românesc
Radiodifuziunea Română la a 95-a aniversare; un serviciu public pentru milioane de ascultători
Un Barometru „oglindă” al dinamicii consumului cultural
Bani pentru cultură, generatori de valoare adăugată la scară locală și națională
Săptămâna Teatrului Tânăr, o probă de „anduranță” a tradiției și inovației artistice
KINOdiseea de la București, o „călătorie” fascinantă în lumea filmului
Festivalul „George Enescu”, un brand național consacrat absolut la scară mondială