
PwC: Directorii generali din România se axează pe profitabilitatea pe termen lung
Telex » Știri
7 iunie 2016
72% dintre directorii generali din România declară că scopul companiilor pe care le conduc este să creeze valoare pentru toate părțile interesate, nu doar pentru acționari, iar 79% spun că se concentrează mai mult pe profitabilitatea pe termen lung decât pe cea imediată, arată cea mai recentă ediție a raportului pentru România a PwC Global CEO Survey 2016. Printre părțile interesate, așa cum sunt definite de raport, se numără: clienții, acționarii, angajații, competitorii, comunitatea locală în care companiile acționează, mass-media, organizațiile non-guvernamentale, instituțiile guvernamentale și cele de reglementare.
De asemenea, majoritatea directorilor generali din România cred că angajații cu abilități cheie preferă să lucreze pentru organizații ale căror valori coincid cu ale lor (54%), în vreme ce 44% dintre respondenți consideră că talentele cheie se orientează mai degrabă către angajatorii care oferă pachetele salariale cele mai competitive. (Al.R.)
UE alocă 5,1 miliarde de euro pentru promovarea de noi orientări în domeniul sănătății publice
Târgul de carte Gaudeamus – ediția 2021, o veritabilă „gură de oxigen” pentru piața cărții din țara noastră
Incandescent – la propriu și la figurat, despre un meșteșug străvechi
Nicolae Titulescu, un reper pentru diplomația românească și mondială
Longevitatea creatoare; pentru vârstnici – exerciții de memorie, pentru tineri – identificarea „rădăcinilor”
Târgurile Mărțișorului, încă un pas spre revenirea la normalitate
Ziua Internațională a Faptelor Bune, prilej de reflecție despre noi înșine
Un regal cultural-artistic pentru noi, toți: Luna Brâncuși