Raport Deloitte: Tehnologiile de tip machine learning influențează evoluția afacerilor

Raport Deloitte: Tehnologiile de tip machine learning influențează evoluția afacerilor

Numărul 48-49, 19 dec. 2017 - 15 ian. 2018  »  Conectarea la era digitală

D

PUBLICITATE
tte anticipează progrese importante în privința tehnologiilor de tip machine learning (învățare automatizată), o creștere a apetitului pentru abonamente digitale în rândul consumatorilor, la nivel mondial, concomitent cu supremația telefoanelor inteligente, potrivit raportului Technology, Media & Telecommunications (TMT) Predictions 2018. Aflat la a 17-a ediție, raportul furnizează o perspectivă asupra tendințelor relevante pe parcursul următorilor 1-5 ani în industria media, tehnologie și telecom din lume.

O tendință principală cu impact asupra businessului identificată în document este cea conform căreia organizațiile vor folosi tehnologii de tip machine learning de două ori mai mult până la finalul lui 2018 față de acest an. TMT Predictions identifică cinci arii care, în opinia Deloitte, vor intensifica utilizarea tehnologiilor de tip machine learning, cea mai importantă zonă fiind cea a cipurilor noi pentru semiconductori.

Creştere a apetitului consumatorilor pentru conținut la cerere

TMT Predictions include și câteva previziuni care privesc consumatorii. Deloitte Global anticipează că transmisiunile live și evenimentele vor genera peste 545 miliarde de dolari venituri directe în 2018. În ciuda capacității utilizatorilor de a consuma conținut la cerere sau de a participa la evenimente de la distanță, consumul live este scăzut, iar în multe cazuri performanța conținutului live a devenit mai productivă și mai profitabilă prin intermediul mediului digital.

Indicând o dorință crescută a consumatorilor de a plăti pentru conținut digital, Deloitte Global mai anticipează că, până la finalul lui 2018, 50% dintre adulții din țările cu economii dezvoltate vor avea cel puțin două abonamente pe platforme media online, iar până la finalul lui 2020, majoritatea va avea de două ori mai multe.

Până în 2023, peste 90% dintre adulții din țările dezvoltate vor deţine un telefon inteligent

Adopția telefoanelor inteligente este în continuă creștere. Până în 2023, se estimează că mai mult de 90% dintre adulții din țările dezvoltate vor avea un telefon inteligent, rata celor cu vârste cuprinse între 55-75 de ani atingând 85%. Previziunile Deloitte Global arată că posesorii vor interacționa cu telefoanele de 65 de ori pe zi, în medie, în 2023, cu 20% mai mult față de 2018. În același timp, în raport se anticipează că 45% dintre utilizatorii adulți de telefoane inteligente la nivel mondial și 65% dintre cei cu vârste între 18-24 de ani vor fi preocupați de faptul că folosesc telefoanele prea mult pentru anumite activități și vor încerca să-și limiteze timpul de utilizare în 2018.

Consumul de TV la populația tânără, în declin

Alte concluzii Deloitte Global 2018 TMT Predictions:

▪ Ne vom crea singuri propria realitate augmentată cu telefonul mobil – Peste un miliard de utilizatori de telefoane inteligente vor dezvolta conținut de tip realitate augmentată cel puțin o dată în 2018, 300 de milioane vor face acest lucru lunar, iar zeci de milioane săptămânal, potrivit Deloitte Global;

▪ Internet acasă – doar wireless mobil – Pentru 2018, Deloitte Global anticipează că o cincime dintre gospodăriile din America de Nord vor accesa datele pe Internet prin intermediul rețelelor de telefonie mobilă. Vor exista, însă, diferențe semnificative de la o țară la alta. În Brazilia, de exemplu, aproape o treime dintre gospodării vor accesa Internetul prin intermediul telefoniei mobile, pe când în unele țări din Europa doar 10% dintre gospodării vor face acest lucru. Diferențele dintre ariile geografice sunt efect al factorilor tehnologici, economici și demografici.

▪ Consumul de TV la populația tânără, în declin – Deloitte Global anticipează că publicul de televiziune tradițională cu vârste cuprinse între 18-24 de ani va scădea cu 5% – 15% pe an în SUA, Canada și Marea Britanie în 2018 și 2019, procentaj similar cu ultimii șapte ani;

▪ Conectivitatea la bord, în creștere – Un miliard de călătorii sau un sfert dintre toți pasagerii urmează să călătorească cu avioane dotate cu internet la bord în 2018, potrivit Deloitte Global. Aceasta reprezintă o creștere prognozată de 20% față de estimările totale pe 2017, reprezentând venituri de aproape un miliard de dolari în 2018 provenind din serviciile de internet pe liniile aeriene.

(Copyright foto: jirsak / 123RF Stock Photo)




Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.