Raport special cu privire la contabilizarea comerțului electronic
Numărul 22-23, 13-26 iunie 2017 » Conectarea la era digitală
Comerțul electronic a eliminat numeroase bariere și a conectat consumatorii și companiile din întreaga lume. Pentru că granițele dintre orașe și țări au dispărut, iar comerțul electronic a creat noi modele de venituri și servicii, au apărut și noi provocări pentru contabili și cei care țin registrele contabile.
Au avut loc, totodată, schimbări ale modului în care se desfășoară activitatea comercială: companiile sunt implicate din ce în ce mai mult în tranzacții cu clienți dintr-o altă țară, fără a avea la dispoziție contactele asociate în mod tradițional cu vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii. Vânzarea de produse poate implica descărcarea de pe internet sau tranzacționarea de produse care nu sunt palpabile, iar serviciile pot fi prestate mai degrabă de la distanță decât de lângă client.
Astfel, apar permanent noi tipuri de tranzacții care depășesc capacitatea administrațiilor naționale de a ține pasul cu acestea.
Provocările cu care se confruntă contabilii care gestionează finanțele clienților din sectorul comerțului electronic sunt rezumate într-un raport special: Relația complicată dintre comerțul electronic și impozitarea profiturilor întreprinderilor la nivel local.
(Articol preluat din publicația online www.themoneythumb.com)
Susținere financiară suplimentară pentru protejarea „Tezaurului Uman Viu”
ArtSafari: cinci expoziții de excepție cu opere ale marilor artiști plastici români
Istoria Teatrului, o „scenă” pentru eternitate
Cartea pentru copii, de la „Cenușăreasă” la podiumul premianților
Monumentele istorice, comori pentru eternitate
La MNAR, filmul de artă este la el acasă
România devine un hub cultural-artistic atestat și de un important festival cinematografic
Lectura, ca mod de viață atestat și de o stație de metrou