Retailer: Perioada de dinaintea începerii noului an școlar majorează vânzările în online cu până la 25%
Telex » Știri 23 august 2019
Cumpărăturile generate de începerea noului an şcolar cresc vânzările retailerilor online cu 20-25%, iar telefoanele, laptopurile, tabletele, multifuncţionalele, sistemele PC, componentele pentru PC şi televizoarele se află pe lista celor mai comercializate produse, potrivit unei analize realizate de o companie românească specializată în comerţul electronic, informează Agerpres. „Punem accentul în această campanie pe produse de bună calitate, dar la un preţ scăzut, pentru ca orice copil din România să aibă acces la produsele din categoria IT&C de care are nevoie pentru şcoală. Ne aşteptăm, şi anul acesta, la o creştere de 20-25% a vânzărilor în perioada următoare, pe fondul cumpărăturilor generate de începerea noului an şcolar”, a declarat Mihai Pătraşcu, CEO al companiei care a realizat analiza.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
Actuala „ofensivă” a cărții înregistrează noi victorii pe „frontul” lecturilor de calitate
Susținere financiară suplimentară pentru protejarea „Tezaurului Uman Viu”
ArtSafari: cinci expoziții de excepție cu opere ale marilor artiști plastici români
Istoria Teatrului, o „scenă” pentru eternitate
Cartea pentru copii, de la „Cenușăreasă” la podiumul premianților
Monumentele istorice, comori pentru eternitate
La MNAR, filmul de artă este la el acasă
România devine un hub cultural-artistic atestat și de un important festival cinematografic