S-a lansat campania de promovare „Făcut în ţara mea”

S-a lansat campania de promovare „Făcut în țara mea”

Telex » Știri 8 aprilie, 9:30  

Asociația Companiilor de Distribuție de Bunuri din România (ACDBR) lansează Campania de promovare „Făcut în țara mea”, prin care intenționează să unească mediul de afaceri românesc și consumatorii sub acest simbol, cu scopul de a vitaliza economia țării, conform unui comunicat citat de Agerpres. Sloganul campaniei este „Alege românește, alege-ți viitorul!”.

„Este important ca antreprenorii români să își asume rolul de vector al națiunii, consumatorii să aleagă românește, iar statul să gândească și să acționeze în contextul actual în interes național. Cu ajutorul acestei inițiative, ACDBR dorește susținerea economiei României, a securității alimentare a cetățenilor noștri, în solidaritate cu statul român, pentru a trece peste cea mai mare criză sanitară și economică, globală. Este vital ca toți românii să conștientizeze importanța consumului de produse și de servicii autohtone, necesitatea câștigării independenței economice a României și acordarea șansei companiilor românești de a rezista acum, de a-și menține angajații și de a trece cu toții cu bine peste această criză”, susțin reprezentanții ACDBR.

Aceștia semnalează faptul că, după încheierea pandemiei, există posibilitatea ca relansarea economică să nu fie imediată și va exista o competiție acerbă la nivelul Uniunii Europene și pe plan mondial pentru a recupera piețe. „Cu un ton precaut, însă profund ancorat în realitatea globală, venim în fața Statului și a românilor cu proiectul «Făcut în țara mea», dorind ca România să conștientizeze faptul că există posibilitatea ca, după încheierea pandemiei, relansarea economică să nu fie imediată, ceea ce va genera o constantă presiune socio-economică asupra tuturor românilor. Anticipăm o competiție acerbă în interiorul Uniunii Europene, dar și pe plan mondial, în dorința naturală de a recupera economic, de a ocupa piețe și de a crește nivelul propriu de trai. Noi, ACDBR, împreună cu voi, întreaga societate românească, ne dorim și credem cu tărie că putem face acest lucru să devină realitate! În acest sens, venim în fața dumneavoastră cu un proiect de viitor, cu un proiect ce își dorește cu toată ființa ca România să își atingă potențialul pe care îl are și să prospere, din nou”, afirmă membrii asociației.

Asociația Companiilor de Distribuție de Bunuri din România reprezintă „distribuția tradițională” a bunurilor de larg consum pe teritoriul României, în sistemul HoReCa și în piața magazinelor de proximitate/retaileri independenți.

Comentariile vor fi publicate doar după validarea acestora de către moderator. Nu vor fi publicate comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență sau la ură, precum și acuzații fără acoperire. Vă mulțumim!


Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.