Secretar de stat: Vrem să facem o hartă economică a țării, pentru promovarea produselor românești la export
Telex » Știri 3 iulie 2020
G
Potrivit acestuia, MEEMA pregăteşte în această perioadă o strategie de export pentru următorii ani, care va pune accent pe produsele autohtone şi promovarea lor: „Acum lucrăm la strategia de export a României pe perioada 2021-2027, împreună cu colegii de la Academia de Studii Economice, cu Institutul de Stat pentru Prognoză, cu Cancelaria primului-ministru, cu Consiliul de Export al ministerului, am creat un grup de lucru şi începem să scriem. Vrem să realizăm o hartă economică a României, probabil că în maximum două luni o vom avea gata, în aşa fel încât toată lumea să vadă fiecare judeţ, ce mai facem noi în ţara asta. Practic, promovăm produsele româneşti”, a susţinut Liviu Rogojinaru. El a subliniat că este vorba de orice produs „made in România”, chiar dacă investitorii sunt străini.
„Vom trimite această hartă tuturor ambasadelor României. Cine întreabă de România, să spună: Uite, asta facem noi, primele 100 de firme din fiecare judeţ, asta facem noi, astea sunt şi cu asta se ocupă”, a continuat secretarul de stat.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
Cartea pentru copii, de la „Cenușăreasă” la podiumul premianților
Monumentele istorice, comori pentru eternitate
La MNAR, filmul de artă este la el acasă
România devine un hub cultural-artistic atestat și de un important festival cinematografic
Lectura, ca mod de viață atestat și de o stație de metrou
Corul Madrigal. Concerte ale valorilor muzicale la superlativ
Expozițiile, gazde primitoare pentru arte și profesii
Voluntariatul, act de voință în sprijinul culturii și artei