Sondaj: Angajaţii care lucrează de acasă reprezintă 60% din forţa de muncă la nivel global

Sondaj: Angajații care lucrează de acasă reprezintă 60% din forța de muncă la nivel global

Telex » Știri 25 ianuarie, 9:26  

Angajații care lucrează de la distanță reprezintă aproape două treimi (60%) din forța de muncă existentă la nivel global, însă mai puțin de jumătate dintre companii au politici de lucru remote, la nivelul întregii organizații, reiese dintr-un sondaj efectuat în 12 țări, citat de Agerpres. Potrivit analizei realizată de Accenture, pandemia COVID-19 evidențiază o discrepanță imensă, de 86%, în ceea ce privește maturitatea digitală între companiile care se concentrează pe formare, leadership și sprijin cultural pentru angajații lor și cei care nu fac acest lucru.

Cu toate că aproape două treimi (60%) din forța de muncă globală lucrează de acasă, unul din trei angajați folosesc în continuare propriul dispozitiv pentru a-și desfășura activitatea.

Raportul, intitulat „Honing Your Digital Edge”, arată că 25% dintre angajați se confruntă periodic cu probleme în ceea ce privește tehnologiile de lucru la distanță.

De asemenea, companiile identificate ca fiind fluente digital au o probabilitate de 5,4 ori mai mare să prognozeze o creștere ridicată a veniturilor în următorii trei ani, sunt considerate un loc de muncă foarte bun de către majoritatea angajaților (69%) și conduc topurile de satisfacție a clienților (68%).

Per ansamblu, companiile care pun accent pe fluență digitală au angajați mai activi și conduc la capitolul inovație și servicii pentru clienți, se menționează în cercetarea de specialitate.

Sondajul Accenture 2020 privind reziliența forței de muncă globale a fost realizat, în perioada mai - august, pe un eșantion de peste 5.400 de angajați din 12 arii geografice: Australia, Brazilia, Canada, China, Franța, Germania, India, Japonia, Singapore, Spania, Marea Britanie și Statele Unite ale Americii. Cercetarea acoperă nouă sectoare: bănci/piețe de capital, comunicații, mass-media și tehnologie, asigurări, bunuri de consum și servicii, high tech, retail, aerospațial și apărare, energie, respectiv petrol și gaze.

(Copyright foto: 123RF Stock Photo)



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.