Telefonia mobilă, cel mai reclamat serviciu la ANCOM
Telex » Știri 27 iulie 2016
PUBLICITATE
rimul semestru al anului 2016 Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) a primit şi soluţionat peste 1310 reclamaţii de la utilizatorii de comunicaţii din România, cu 42% mai mult faţă de prima jumătate a anului trecut. Cele mai multe reclamaţii (593) au vizat aspecte referitoare la serviciile de telefonie mobilă. „Dintre toate categoriile de servicii (telefonie, internet, retransmisie a programelor audiovizuale, servicii poştale), cele mai numeroase plângeri primite de Autoritate în primele şase luni ale anului se referă la serviciile de telefonie mobilă (45% din totalul problemelor semnalate), urmate de serviciile poştale (14%), serviciile de acces la internet fix (12%), portarea numerelor de telefon (8%) şi serviciile de retransmisie a programelor audiovizuale (7%)”, se precizează într-un comunucat al ANCOM. Calitatea serviciilor de comunicaţii electronice este cel mai des subiect reclamat la ANCOM, pe fondul creşterii exigenţei utilizatorilor, dar şi a diversificării serviciilor, sesizările cu acest obiect primite de Autoritate în prima parte a anului fiind în număr de 182, urmate de sesizările referitoare la facturarea serviciilor (156 de petiţii), contractele încheiate la distanţă (129 de petiţii) şi lipsa de informare sau informarea necorespunzătoare a utilizatorilor de către furnizori (121 de petiţii).
Cartea pentru copii, de la „Cenușăreasă” la podiumul premianților
Monumentele istorice, comori pentru eternitate
La MNAR, filmul de artă este la el acasă
România devine un hub cultural-artistic atestat și de un important festival cinematografic
Lectura, ca mod de viață atestat și de o stație de metrou
Corul Madrigal. Concerte ale valorilor muzicale la superlativ
Expozițiile, gazde primitoare pentru arte și profesii
Voluntariatul, act de voință în sprijinul culturii și artei