Telefonia mobilă, cel mai reclamat serviciu la ANCOM

Telex » Știri 27 iulie 2016  

PUBLICITATE
rimul semestru al anului 2016 Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) a primit şi soluţionat peste 1310 reclamaţii de la utilizatorii de comunicaţii din România, cu 42% mai mult faţă de prima jumătate a anului trecut. Cele mai multe reclamaţii (593) au vizat aspecte referitoare la serviciile de telefonie mobilă. „Dintre toate categoriile de servicii (telefonie, internet, retransmisie a programelor audiovizuale, servicii poştale), cele mai numeroase plângeri primite de Autoritate în primele şase luni ale anului se referă la serviciile de telefonie mobilă (45% din totalul problemelor semnalate), urmate de serviciile poştale (14%), serviciile de acces la internet fix (12%), portarea numerelor de telefon (8%) şi  serviciile de retransmisie a programelor audiovizuale (7%)”, se precizează într-un comunucat al ANCOM. Calitatea serviciilor de comunicaţii electronice este cel mai des subiect reclamat la ANCOM, pe fondul creşterii exigenţei utilizatorilor, dar şi a diversificării serviciilor, sesizările cu acest obiect primite de Autoritate în prima parte a anului fiind în număr de 182, urmate de sesizările referitoare  la facturarea serviciilor (156 de petiţii), contractele încheiate la distanţă  (129 de petiţii) şi lipsa de informare sau informarea necorespunzătoare a utilizatorilor de către furnizori (121 de petiţii).



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.