Google a lansat Travel Insights with Google, un portal cu mai multe instrumente care furnizează date locale, care pot ajuta industria turismului să înțeleagă mai bine cererea în domeniu și să ia decizii argumentate.
PUBLICITATE
Destination Insights este unul dintre aceste instrumente, care oferă informații despre destinațiile pe care oamenii dintr-o țară le caută, în interiorul sau în afara ei, precum și date despre zonele unde sunt persoane interesate să călătorească în țara selectată. „În cazul României, vedem că cel mai căutat oraș pentru cazare din România este București (în ultima lună). Cele mai mari creșteri în căutări înregistrează Constanța. Cel mai mare interes în căutări pentru a călători în România (în ultima lună) vine din Germania, urmată de Italia, Marea Britanie, Spania și Israel. Destinațiile internaționale preferate ale românilor, prin interesul manifestat în căutări în ultima lună, sunt Grecia, Bulgaria, Turcia, Egipt și Spania. Dacă selectăm ca țară de destinație Bulgaria, românii sunt pe primul loc ca interes turistic, pa baza căutărilor la nivel global pentru această țară (date pe ultima lună)”, precizează Google, într-un comunicat.
La nivel global, destinația cu cea mai mare creștere în căutări este Italia, urmată de Spania și Marea Britanie. Cea mai mare cerere pentru vacanțe și călătorii la nivel global vine din Statele Unite, urmată de Japonia și Marea Britanie.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
Cartea pentru copii, de la „Cenușăreasă” la podiumul premianților
Monumentele istorice, comori pentru eternitate
La MNAR, filmul de artă este la el acasă
România devine un hub cultural-artistic atestat și de un important festival cinematografic
Lectura, ca mod de viață atestat și de o stație de metrou
Corul Madrigal. Concerte ale valorilor muzicale la superlativ
Expozițiile, gazde primitoare pentru arte și profesii
Voluntariatul, act de voință în sprijinul culturii și artei