Un nou instrument pentru promovarea României ca destinaţie de business

Un nou instrument pentru promovarea României ca destinație de business

Numărul 29, 18-24 octombrie 2016  »  Direct de la sursă

InvestRomania a lansat clipul de promovare a României ca destinație de business „Romania, the Strategic Choice”, în scopul promovării avantajelor competitive ale țării noastre în rândul investitorilor străini. „Prin acest clip, InvestRomania a creat un nou instrument pentru promovarea României ca destinație de business. Filmul este creat modular, astfel încât să poată fi adaptat de către orice persoană, în funcție de sectorul de interes”, a declarat Manuel Costescu, secretar de stat în Ministerul Economiei, Comerțului și Relațiilor cu Mediul de Afaceri. Clipul poate fi vizionat la adresa youtu.be/ZzbKHYqwsA0.

InvestRomania este instituția guvernamentală care are scopul de a oferi sprijin investitorilor străini în țara noastră. Obiectivul ei este acela de a atrage și de a facilita investițiile străine directe în România. Instituția are atribuții în coordonarea, monitorizarea și aplicarea politicii Guvernului la nivel național în domeniul promovării, marketingului, atragerii și implementării investițiilor străine. InvestRomania are în portofoliu și gestiune 61 de proiecte care reprezintă un potențial de investiții de aproximativ 1,5 miliarde de euro și peste 17.000 de locuri de muncă.

Comentariile vor fi publicate doar după validarea acestora de către moderator. Nu vor fi publicate comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență sau la ură, precum și acuzații fără acoperire. Vă mulțumim!


Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.