
Un nou instrument pentru promovarea României ca destinație de business
Numărul 29, 18-24 octombrie 2016 » Direct de la sursă
InvestRomania a lansat clipul de promovare a României ca destinație de business „Romania, the Strategic Choice”, în scopul promovării avantajelor competitive ale țării noastre în rândul investitorilor străini. „Prin acest clip, InvestRomania a creat un nou instrument pentru promovarea României ca destinație de business. Filmul este creat modular, astfel încât să poată fi adaptat de către orice persoană, în funcție de sectorul de interes”, a declarat Manuel Costescu, secretar de stat în Ministerul Economiei, Comerțului și Relațiilor cu Mediul de Afaceri. Clipul poate fi vizionat la adresa youtu.be/ZzbKHYqwsA0.
InvestRomania este instituția guvernamentală care are scopul de a oferi sprijin investitorilor străini în țara noastră. Obiectivul ei este acela de a atrage și de a facilita investițiile străine directe în România. Instituția are atribuții în coordonarea, monitorizarea și aplicarea politicii Guvernului la nivel național în domeniul promovării, marketingului, atragerii și implementării investițiilor străine. InvestRomania are în portofoliu și gestiune 61 de proiecte care reprezintă un potențial de investiții de aproximativ 1,5 miliarde de euro și peste 17.000 de locuri de muncă.
UE alocă 5,1 miliarde de euro pentru promovarea de noi orientări în domeniul sănătății publice
Târgul de carte Gaudeamus – ediția 2021, o veritabilă „gură de oxigen” pentru piața cărții din țara noastră
Incandescent – la propriu și la figurat, despre un meșteșug străvechi
Nicolae Titulescu, un reper pentru diplomația românească și mondială
Longevitatea creatoare; pentru vârstnici – exerciții de memorie, pentru tineri – identificarea „rădăcinilor”
Târgurile Mărțișorului, încă un pas spre revenirea la normalitate
Ziua Internațională a Faptelor Bune, prilej de reflecție despre noi înșine
Un regal cultural-artistic pentru noi, toți: Luna Brâncuși