
Un nou instrument pentru promovarea României ca destinație de business
Numărul 29, 18-24 octombrie 2016 » Direct de la sursă
InvestRomania a lansat clipul de promovare a României ca destinație de business „Romania, the Strategic Choice”, în scopul promovării avantajelor competitive ale țării noastre în rândul investitorilor străini. „Prin acest clip, InvestRomania a creat un nou instrument pentru promovarea României ca destinație de business. Filmul este creat modular, astfel încât să poată fi adaptat de către orice persoană, în funcție de sectorul de interes”, a declarat Manuel Costescu, secretar de stat în Ministerul Economiei, Comerțului și Relațiilor cu Mediul de Afaceri. Clipul poate fi vizionat la adresa youtu.be/ZzbKHYqwsA0.
InvestRomania este instituția guvernamentală care are scopul de a oferi sprijin investitorilor străini în țara noastră. Obiectivul ei este acela de a atrage și de a facilita investițiile străine directe în România. Instituția are atribuții în coordonarea, monitorizarea și aplicarea politicii Guvernului la nivel național în domeniul promovării, marketingului, atragerii și implementării investițiilor străine. InvestRomania are în portofoliu și gestiune 61 de proiecte care reprezintă un potențial de investiții de aproximativ 1,5 miliarde de euro și peste 17.000 de locuri de muncă.
Vacanța la muzeu, o inspirată și atractivă invitație sub trei evocări: „Nostalgie. Amintire. Regăsire”
Un tramvai circulă prin „tunelul timpului” bucureștean
Record cultural-artistic: peste 250.000 de spectatori participanți la Festivalul Neversea
Un veritabil boom al turismului cultural-artistic și sportiv
„Bucharest Opera Festival”, încununarea unui centenar de remarcabile realizări muzicale
Sezonul cultural estival, oferte pentru toate preferințele
BookFest 2022 – 5 zile de călătorie din România până în Țara Soarelui-Răsare
Târgul European al Castelelor, între lupte de cavaleri și spectacole de muzică modernă