Studiu: Magazinele online înregistrează creșteri ale vânzărilor cu peste 45% în luna "Black Friday"
Telex » Știri 3 noiembrie 2023
Luna "Black Friday" crește cu peste 45% vânzările magazinelor online, în comparație cu media lunară anuală, relevă un studiu de specialitate, citat de Agerpres. Astfel, potrivit cercetării realizată de platforma Aqurate, în această marjă, cele mai mari creșteri apar în categoriile produselor pentru copii și bebeluși (+75,8%), sănătate și înfrumusețare (+55,5%) și casă și grădină (+55,1%).
"An de an, impactul Black Friday la nivelul întregii luni noiembrie aduce un vârf al vânzărilor, deseori neegalat, în rândul multor magazine online, nici de Crăciun, Paște sau alte momente de vârf în calendarul cumpărăturilor online. Am analizat un eșantion reprezentativ de magazine online, iar măsurătorile arată un plus general de 45,7%", a declarat Vlad Marincaș, CEO și cofondator Aqurate.
În topul creșterilor se mai regăsesc produsele din categoriile: Electronice (+50,3%), Cărți și multimedia (+48,3%), Haine și accesorii (+40,9%), Pet shop (+40,7%), Artă și divertisment (+38,9%), Bricolaj și DYI (+34,7%) și Alimente, băuturi și tutun (+10,7%).
Studiul a fost realizat pe un eșantion de peste 80 de magazine online, din zece categorii de comerț electronic.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice
Noaptea Albă a Filmului Românesc a revenit la București, Cluj-Napoca și Timișoara
Festivalul și concursul „George Enescu”, ediția 2024 – încununare a șase decenii de performanțe muzicale