Studiu: Magazinele online înregistrează creșteri ale vânzărilor cu peste 45% în luna

Studiu: Magazinele online înregistrează creșteri ale vânzărilor cu peste 45% în luna "Black Friday"

Telex » Știri 3 noiembrie 2023  

Luna "Black Friday" crește cu peste 45% vânzările magazinelor online, în comparație cu media lunară anuală, relevă un studiu de specialitate, citat de Agerpres. Astfel, potrivit cercetării realizată de platforma Aqurate, în această marjă, cele mai mari creșteri apar în categoriile produselor pentru copii și bebeluși (+75,8%), sănătate și înfrumusețare (+55,5%) și casă și grădină (+55,1%).

"An de an, impactul Black Friday la nivelul întregii luni noiembrie aduce un vârf al vânzărilor, deseori neegalat, în rândul multor magazine online, nici de Crăciun, Paște sau alte momente de vârf în calendarul cumpărăturilor online. Am analizat un eșantion reprezentativ de magazine online, iar măsurătorile arată un plus general de 45,7%", a declarat Vlad Marincaș, CEO și cofondator Aqurate.

În topul creșterilor se mai regăsesc produsele din categoriile: Electronice (+50,3%), Cărți și multimedia (+48,3%), Haine și accesorii (+40,9%), Pet shop (+40,7%), Artă și divertisment (+38,9%), Bricolaj și DYI (+34,7%) și Alimente, băuturi și tutun (+10,7%).

Studiul a fost realizat pe un eșantion de peste 80 de magazine online, din zece categorii de comerț electronic.

(Copyright foto: 123RF Stock Photo)



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.