ANAF recomandă ca interacţiunea contribuabililor cu instituţia să se realizeze, în continuare, prin mijloace de comunicare la distanță

ANAF recomandă ca interacțiunea contribuabililor cu instituția să se realizeze, în continuare, prin mijloace de comunicare la distanță

Telex » Știri 29 aprilie, 14:14  

Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) recomandă ca interacțiunea contribuabililor cu instituția să se realizeze, în continuare, prin mijloace de comunicare la distanță. „Specialiștii ANAF pot fi contactați, pentru a răspunde solicitărilor și întrebărilor din domeniul fiscal, prin intermediul liniilor telefonice și adreselor de email publicate pe site-ul ANAF”, precizează instituția, într-un comunicat dat astăzi publicității.

De asemenea, pentru comunicarea inter-instituțională, ANAF a deschis, la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice și al administrațiilor județene ale finanțelor publice, adrese dedicate de email. În plus față de acestea, având în vedere că liniile telefonice de la nivelul organelor fiscale teritoriale pot fi foarte solicitate în această perioadă, ANAF recomandă celor interesați să utilizeze și serviciul de asistență telefonică – Call Center și Formularul de contact.

„Pentru a obține informații generale în domeniul fiscal și IT, din aria de competență a ANAF, vă rugăm să apelați CALL-CENTER instituției, la numărul de telefon 031.403.91.60. Specialiștii nostri răspund întrebărilor dumneavoastră în continuare, de luni până vineri, în intervalul orar 8.30 - 16.30. Dacă toate liniile telefonice sunt ocupate, vă rugăm reveniți, facem toate eforturile pentru a prelua apelurile dumneavoastră!”, se subliniază în comunicatul ANAF.

De asemenea, reprezentanții instituției menționează că o alternativă la fel de facilă pentru obținerea de informații avizate, în scris, în domeniul fiscal, este Formularul de contact, disponibil pe site-ul ANAF. Solicitările sunt tratate prioritar de direcțiile de specialitate, iar răspunsurile sunt transmise cu celeritate. În plus, acest serviciu are opțiunea de a anexa documente, iar numărul de înregistrare este generat automat. De asemenea, contribuabilii pot solicita Agenției Fiscale comunicarea de materiale informative în domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitări în acest sens prin intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil și în Spațiul Privat Virtual.

Comentariile vor fi publicate doar după validarea acestora de către moderator. Nu vor fi publicate comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență sau la ură, precum și acuzații fără acoperire. Vă mulțumim!


Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.