„Stocuri limitate”
Cât de credibilă poate fi o reclamă dacă, luni la rând, avertizează potențialii cumpărători că „stocurile sunt limitate” la produsul mult lăudat? Evident, repetarea, într-o perioadă relativ îndelungată, a pseudo-informației referitoare la „raritatea” unui produs pentru care se face respectiva publicitate nu mai are impactul dorit pe măsură ce timpul se scurge implacabil.
Actuala „ofensivă” a cărții înregistrează noi victorii pe „frontul” lecturilor de calitate
Susținere financiară suplimentară pentru protejarea „Tezaurului Uman Viu”
ArtSafari: cinci expoziții de excepție cu opere ale marilor artiști plastici români
Istoria Teatrului, o „scenă” pentru eternitate
Cartea pentru copii, de la „Cenușăreasă” la podiumul premianților
Monumentele istorice, comori pentru eternitate
La MNAR, filmul de artă este la el acasă
România devine un hub cultural-artistic atestat și de un important festival cinematografic