
MFP: Campanie de informare asupra consecințelor publicității înșelătoare și comparative
Telex » Știri
1 martie 2017
Ministerul Finanțelor Publice (MFP) a anunțat că derulează o campanie de informare și verificare privind publicitatea înșelătoare și publicitatea comparativă la un eșantion de 447 de firme, dintre care 17 mari contribuabili, care comercializează produse alimentare, băuturi și tutun (cod CAEN 4711). „Programul are ca scop informarea comercianților privind prevederile legale în domeniul publicității înșelătoare și comparative și a consecințelor defavorabile ale acestora. De asemenea, sunt analizate mesajele campaniilor publicitare pe care aceste firme le derulează în mediul online, presa scrisă, panotaj stradal, broșuri, pliante etc. În cazul în care se constată încălcări ale legislației în domeniu pot fi aplicate sancțiuni”, se precizează într-un comunicat al MFP.
Acțiunile de informare și verificare sunt realizate de reprezentanți ai structurilor de specialitate din cadrul tuturor Direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice din țară, iar în perioada următoare vor fi demarate informări și verificări similare în următoarele domenii: comerț cu amănuntul al produselor farmaceutice în magazine specializate, activități ale agențiilor de turism și comerț cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse nealimentare.
Cu multe târguri se face… primăvară
Un festival de arhitectură subordonat calității vieții de zi cu zi
EnergyFEST, o fereastră deschisă spre un viitor sustenabil
Cererea și oferta de carte, stimulate de Ziua Națională a Lecturii
Arta muzicală, la superlativ: Madrigal, 60 de ani
Premieră necinematografică în... cinematografie
Flacăra culturii europene se aprinde la Timișoara
Mesajele de suflet ale Zilei Culturii Naționale