Modelul COSO al controlului intern (II)

Modelul COSO al controlului intern (II)

Numărul 9, 10-16 martie 2020  »  Expertiza și auditul afacerilor

CECCAR

Abstract. Scopul principal al controlului intern este de a furniza o asigurare rezonabilă cu privire la atingerea obiectivelor generale ale entității (societate comercială sau nu). O condiție de bază a unui control intern eficace este să existe obiective stabilite clar de conducerea companiei.
La nivel internațional sunt larg recunoscute două modele de control intern: modelul COSO și modelul COCO. În articolul de față îl vom prezenta pe primul dintre acestea. (vezi prima parte)

Clasificare JEL: G39

Articolul complet poate fi găsit pe site-ul www.ceccarbusinessreview.ro.

(Copyright foto: 123RF Stock Photo)




Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.