Modelul COSO al controlului intern (II)

Modelul COSO al controlului intern (II)

Numărul 9, 10-16 martie 2020  »  Expertiza și auditul afacerilor

CECCAR

Abstract. Scopul principal al controlului intern este de a furniza o asigurare rezonabilă cu privire la atingerea obiectivelor generale ale entității (societate comercială sau nu). O condiție de bază a unui control intern eficace este să existe obiective stabilite clar de conducerea companiei.
La nivel internațional sunt larg recunoscute două modele de control intern: modelul COSO și modelul COCO. În articolul de față îl vom prezenta pe primul dintre acestea. (vezi prima parte)

Clasificare JEL: G39

Articolul complet poate fi găsit pe site-ul www.ceccarbusinessreview.ro.

(Copyright foto: 123RF Stock Photo)

Comentariile vor fi publicate doar după validarea acestora de către moderator. Nu vor fi publicate comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență sau la ură, precum și acuzații fără acoperire. Vă mulțumim!


Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.