Planificarea instruirii ucenicilor contabili în cadrul firmelor de contabilitate
Numărul 6, 16-22 feb. 2022 » Expertiza și auditul afacerilor
Rezumat: Procesul de integrare a tinerilor ucenici contabili la noul loc de muncă trebuie să țină cont de tendințele actuale de pe piața muncii și de apariția unei noi generații de salariați. Cercetarea trasează liniile directoare inițiale ale activității ucenicilor contabili și propune un cadru conceptual pentru curriculumul destinat instruirii tinerilor salariați din cadrul firmelor de contabilitate. Studiul include două etape: o cercetare calitativă a proceselor de muncă din cadrul firmelor de contabilitate și una aplicativă, care a avut în vedere adaptarea proceselor de muncă la necesitățile de instruire ale ucenicilor. Articolul este util profesioniștilor contabili care angajează și instruiesc ucenici, dar și profesorilor de contabilitate, deoarece sunt prezentate modalități de adaptare a principiilor pedagogice la practica firmelor din domeniul contabilității. Rezultatele cercetării pot ghida absolvenții învățământului economic în privința cunoștințelor care sunt relevante pentru viitorii angajatori.
Clasificare JEL: M41, M12, I20
Articolul complet este disponibil în numărul 12/2021 al CECCAR Business Review.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
Susținere financiară suplimentară pentru protejarea „Tezaurului Uman Viu”
ArtSafari: cinci expoziții de excepție cu opere ale marilor artiști plastici români
Istoria Teatrului, o „scenă” pentru eternitate
Cartea pentru copii, de la „Cenușăreasă” la podiumul premianților
Monumentele istorice, comori pentru eternitate
La MNAR, filmul de artă este la el acasă
România devine un hub cultural-artistic atestat și de un important festival cinematografic
Lectura, ca mod de viață atestat și de o stație de metrou