MFP: Verificarea publicității înșelătoare continuă

Telex » Știri 22 iunie 2017  

Ministerul Finanţelor Publice (MFP) informează că, după finalizarea verificărilor privind publicitatea înșelătoare și comparativă la 447 de firme (din care 17 mari contribuabili), s-au aplicat avertismente pentru mesajele publicitare neconforme de tipul: „…suntem cei mai ieftini din cartier!”; Cea mai bună și proaspătă carne, doar la…!; „Mai ieftin, mai bun, mai aproape!”.

MFP anunţă, într-un comunicat, că primește sesizări privind publicitatea înșelătoare prin intermediul Formularului de sesizare on line. Astfel, aspectele care reprezintă încălcări ale Legii nr.158/2008 vor fi identificate, cercetate și soluționate într-un timp cât mai scurt.

„Ministerul Finanțelor Publice continuă campania de informare și verificare privind publicitatea înșelătoare și comparativă a agențiilor turistice – cod CAEN 7911, și a turoperatorilor, urmând ca, în trimestrul III, să fie verificate societățile care desfășoară «Comerț cu amănuntul al produselor farmaceutice, în magazine specializate» – cod CAEN 4773”, precizează instituţia, într-un comunicat.



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.