MFP: Verificarea publicității înșelătoare continuă
Telex » Știri 22 iunie 2017
Ministerul Finanţelor Publice (MFP) informează că, după finalizarea verificărilor privind publicitatea înșelătoare și comparativă la 447 de firme (din care 17 mari contribuabili), s-au aplicat avertismente pentru mesajele publicitare neconforme de tipul: „…suntem cei mai ieftini din cartier!”; „Cea mai bună și proaspătă carne, doar la…!”; „Mai ieftin, mai bun, mai aproape!”.
MFP anunţă, într-un comunicat, că primește sesizări privind publicitatea înșelătoare prin intermediul Formularului de sesizare on line. Astfel, aspectele care reprezintă încălcări ale Legii nr.158/2008 vor fi identificate, cercetate și soluționate într-un timp cât mai scurt.
„Ministerul Finanțelor Publice continuă campania de informare și verificare privind publicitatea înșelătoare și comparativă a agențiilor turistice – cod CAEN 7911, și a turoperatorilor, urmând ca, în trimestrul III, să fie verificate societățile care desfășoară «Comerț cu amănuntul al produselor farmaceutice, în magazine specializate» – cod CAEN 4773”, precizează instituţia, într-un comunicat.
O istorie a banilor românești, reconstituită „vizual” într-un celebru muzeu
Actuala „ofensivă” a cărții înregistrează noi victorii pe „frontul” lecturilor de calitate
Susținere financiară suplimentară pentru protejarea „Tezaurului Uman Viu”
ArtSafari: cinci expoziții de excepție cu opere ale marilor artiști plastici români
Istoria Teatrului, o „scenă” pentru eternitate
Cartea pentru copii, de la „Cenușăreasă” la podiumul premianților
Monumentele istorice, comori pentru eternitate
La MNAR, filmul de artă este la el acasă