Românii au cumpărat online de 6,3 miliarde de euro, în 2022
Valoarea cumpărăturilor online, realizate în România în 2022, a fost de 6,3 miliarde de euro, în creștere ușoară față de anul anterior, când s-au consemnat 6,2 miliarde de euro, relevă datele celui mai nou raport întocmit de către GPeC, Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) și ...
Expoziție la Biblioteca Academiei Române: mărturii despre un tezaur de presă cu aproape 60.000 de titluri
Cu multe târguri se face… primăvară
Un festival de arhitectură subordonat calității vieții de zi cu zi
EnergyFEST, o fereastră deschisă spre un viitor sustenabil
Cererea și oferta de carte, stimulate de Ziua Națională a Lecturii
Arta muzicală, la superlativ: Madrigal, 60 de ani
Premieră necinematografică în... cinematografie
Flacăra culturii europene se aprinde la Timișoara