Studiu: Retailerii online investesc sub 2% din venituri în tehnologie; piaţa locală de comerţ electronic poate creşte cu 30%, în 2019

Studiu: Retailerii online investesc sub 2% din venituri în tehnologie; piața locală de comerț electronic poate crește cu 30%, în 2019

Telex » Știri 22 martie 2019  

Piaţa de comerţ electronic (eCommerce) din România ar putea creşte, în 2019, cu aproximativ 30%, dar, cu toate acestea, retailerii online investesc mai puţin de 2% din venituri în tehnologie, sub media globală de 7%, reiese dintr-un studiu de specialitate citat de Agerpres. Conform rezultatelor cercetării efectuate de VTEX, furnizor global de soluţii eCommerce în cloud pentru companii mari şi una dintre cele mai importante platforme comerţ electronic din lume, departamentele de IT şi Marketing reprezintă principalele segmente în care magazinele online ar trebui să investească.

La ora actuală, piaţa de comerţ electronic din România se află în prima etapă a maturităţii, potrivit VTEX. Specialiştii sunt de părere că, în următorii 2-3 ani, piaţa va evolua pentru a ajunge la a doua etapă, care va fi marcată de o creştere semnificativă a costurilor de achiziţie. Astfel, pentru a rămâne competitive, magazinele online trebuie să se concentreze pe: checkout şi plăţi, cross border, instrumente de marketing, marketplace şi infrastructură.

(Copyright foto: 123RF Stock Photo)



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.