Studiu: Retailerii online investesc sub 2% din venituri în tehnologie; piața locală de comerț electronic poate crește cu 30%, în 2019
Telex » Știri 22 martie 2019
Piaţa de comerţ electronic (eCommerce) din România ar putea creşte, în 2019, cu aproximativ 30%, dar, cu toate acestea, retailerii online investesc mai puţin de 2% din venituri în tehnologie, sub media globală de 7%, reiese dintr-un studiu de specialitate citat de Agerpres. Conform rezultatelor cercetării efectuate de VTEX, furnizor global de soluţii eCommerce în cloud pentru companii mari şi una dintre cele mai importante platforme comerţ electronic din lume, departamentele de IT şi Marketing reprezintă principalele segmente în care magazinele online ar trebui să investească.
La ora actuală, piaţa de comerţ electronic din România se află în prima etapă a maturităţii, potrivit VTEX. Specialiştii sunt de părere că, în următorii 2-3 ani, piaţa va evolua pentru a ajunge la a doua etapă, care va fi marcată de o creştere semnificativă a costurilor de achiziţie. Astfel, pentru a rămâne competitive, magazinele online trebuie să se concentreze pe: checkout şi plăţi, cross border, instrumente de marketing, marketplace şi infrastructură.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
Actuala „ofensivă” a cărții înregistrează noi victorii pe „frontul” lecturilor de calitate
Susținere financiară suplimentară pentru protejarea „Tezaurului Uman Viu”
ArtSafari: cinci expoziții de excepție cu opere ale marilor artiști plastici români
Istoria Teatrului, o „scenă” pentru eternitate
Cartea pentru copii, de la „Cenușăreasă” la podiumul premianților
Monumentele istorice, comori pentru eternitate
La MNAR, filmul de artă este la el acasă
România devine un hub cultural-artistic atestat și de un important festival cinematografic